השחיין קיילב דרסל בן ה-19 שבר שיאים אמריקאים ב-50 ו-100 יארד חופשי

סוף שבוע שלא ישכח באליפות ליגת ה-SEC של המכללות בארה"ב, עם שיא מכללות ושיא בינלאומי חדש ב-50 ו-100 יארד חופשי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קיילב דרסל בן ה-19 מפלורידה ניפק סוף שבוע לספרי ההיסטוריה באליפות ליגת ה-SEC של המכללות בארה"ב. דרסל בן ה-19 התחיל לשכתב את ספרי השיאים כבר ביום רביעי בבוקר, עם שיא אמריקאי, שיא מכללות ושיא בינלאומי חדש ב-50 יארד חופשי בזמן של 18.39 שנ' במוקדמות. באותו ערב, הפחית דרסל עוד 16 מאיות שנייה משיאו החדש כשקבע 18.23 שנ' ל-50 יארד חופשי – תוצאה ששווה ל-20.00 שנ' ב-50 מ' חופשי בבריכה קצרה. זיו קולונטרוב שהחל לפני כחודשיים וחצי לשחות במכללת אוברן, נגע בקיר במוקדמות, אחרי 20.07 שנ'.

קיילב דרסל קובע שיא חדש של 18.23 שניות ב-50 יארד חופשי

דרסל המשיך את ההופעה המרשימה שלו באליפות, במשחה גמר ה-100 יארד פרפר עם ניצחון בתוצאה של 44.80 שנ' ביום חמישי. במוצאי שבת הסתער על ה-100 יארד חופשי ושבר במאית שנייה את שיאו האמריקאי משנת 2009 של האלוף האולימפי המכהן, ניית'ן אדריאן בתוצאה של 41.07 שנ'. בגמר ג', העמיד זיו קולונטרוב מישראל תוצאה של 44.1 שנ'.

דרסל שובר את שיא ארה"ב ב-100 יארד חופשי

 

דרסל, ששחה בתחרות ללא גילוח הגוף המסורתי שמתבצע לפני תחרויות גדולות, צפוי להיות מתמודד משמעותי על אחד המקומות בנבחרת האולימפית של ארה"ב ל-50 ול-100 מ' חופשי במבחנים האמריקאים בעוד מספר חודשים (בוודאי על מקום במשחה השליחים בחתירה). אם יעבור את המבחנים האמריקאים בהצלחה, הסיכויים לראותו מתמודד על מדליה באולימפיאדת ריו גבוהים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג