השגים מצויינים לרוכבים הישראלים בחו"ל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אלכס קפלן – דובר איגוד האופניים







ענבר רונן מנצחת בתורכיה. שלומי חיימי מסיים שני בשוויץ.
דרור פקץ' מסיים שלישי בגרמניה.
תומר בוכר מסיים במקום ה-39 בסבב גביע העולם,

נבחרת ישראל המשתתפת בטור דה וולטה בספרד עלתה למקום ה 11 בתום היום השני לטור.






ענבר רונן מנצחת בתורכיה צילום:גלי רונן

אלופת ישראל באופני הרים ענבר רונן (CCC)


ענבר רונן ניצחה אמש בתחרות הרים מדרג C2 בתורכיה שנערכה באיזמיט.תחרות זו שייכת לסבב גביע תורכיה ומזכה את רונן ב-30 נקודות דרוג, האמורות להחזירה ל-50 המקומות הראשונים בעולם. התחרות התקיימה בגובה של 1500 מטר, דבר שהקשה על המתחרים. התחרות כללה 4 הקפות של 6.5 ק"מ ובסה"כ 26 ק"מ. ענבר סיימה בזמן של 1:38:20 כחמש דקות לפני המקום השני. ענבר, שהגיע רק זמן קצר לפני התחרות לתורכיה, סבלה מוירוס בבטן, נאלצה לזנק אחרונה , אולם בתצוגת רכיבה מעולה הצליחה לעקוף את המתחרות ולסיים במקום הראשון .



בסיום התחרות אמרה ענבר "היתה תחרות טובה. היא היתה חשובה לי כהכנה לאליפות העולם ולצבירת נקודות דרוג, ואני מרגישה שיפור ומקווה שהוא יימשך".




אלוף ישראל באופני הרים שלומי חיימי (SWISSPOWER)


שלומי חיימי סיים אתמול בערב במקום המקום שני בתחרות סבב גביע שוויץ שנערכה אמש בברן Bern/Gurten בזמן מצויין של 1:44:51.429 כאשר הוא שני. המקום השני העניק לשלומי 80 נקודות דרוג בסבב, והביא אותו למקום הרביעי בסבב גביע שוויץ לאחר 6 תחרויות עם 244 נקודות.

ניצן מרגלית (CCC) שהשתתף גם כן בתחרות סיים במקום ה 20- בזמן של 1:55:37.108.






שלומי חיימי צילום: מועדון SWISSPOWER




תומר בוכר (מסטרס חיפה)


תומר בוכר השתתף בסבב גביע העולם באופני כביש, LIEGE – LA GLEIZ, שנערכה בבלגיה. בתחרות זו רכב תומר במסגרת קבוצת crabbe-performance וסיים את הטור במקום ה-39 , והיה לרוכב הישראלי הראשון שמסיים את התחרות המסורתית.


הטור בן 3 ימים נערך כחלק מסבב גביע העולם, ונחשב לאחד ממרוצי הנוער הקשים ביותר. הטור – LIEGE – LA GLEIZE כלל 4 שלבי רכיבה ונערך בסביבת העיר ליאז' בבלגיה, איזור הררי, והטור נחשב כתחרות טיפוס. הטור נערך על 3 קטעי רכיבה במרחק מצטבר של 275 ק"מ + 12 ק"מ נגד שעון קבוצתי. זמן הרוכב המנצח מבלגיה עומד על 7:25:10 שעות. תומר, הרוכב הישראלי הראשון שמסיים את התחרות המסורתית, סיים 16:51 דקות אחריי המנצח.





תומר בוכר צילום: רועי שיפרון




תומר היה חסר מזל בשני השלבים האחרונים בתחרות כאשר ביום השני בשלבי הסיום, שהתלוו בעייפות, התרסק קלות עם האופניים, וביום השלישי סבל מבעיות טכניות בהילוכים ובגלגל הקדמי, ולכן סיים בפיגור של כמה דקות מהפלטון בשני המקצים. תומר מסר לאחר התחרות: "מאוד נהניתי, הייתה תחרות מדהימה אך גם מטורפת. היו עליות קשות מאוד וירידות מפחידות. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לרכוב בסבב גביע העולם, ומאוד שמח שהצלחתי לעמוד באתגר שעמד בפניי ולסיים תחרות בסדר גודל כזה."

דרור פקץ' (סובארו-גארי פישר)


דרוד פקץ' סיים אתמול במקום השלישי אתמול במרוץ אופני ההרים בסבב
ה-EURIGIO CUP בגרמניה. בסבב משתתפים בעיקר רוכבים מגרמניה, הולנד ובלגיה. למקצה העלית שכלל את רוכבי העלית בוגרים, עלית נוער ועלית U23 זינקו 120 רוכבים. הרוכבים רכבו 6 הקפות באורך של 6.3 ק"מ. בסיום המרוץ פקץ' סיים שלישי בין רוכבי העלית גברים ובמקום השביעי הכללי. דרור סיפר שזה הפודיום הראשון שלו אי פעם בגרמניה, ומבחינתו יותר חשוב מהתוצאה היא העובדה שהוא מרגיש טוב על האופניים, והוא מרוצה מהצורה שהוא רכב את המרוץ למרות שהיו לו מספר תקלות בדרך.

ביום ראשון, ה-15 באוגוסט פקץ' יתחרה במסלול הקצר והפתוח של אליפות העולם במרתון.

נבחרת ישראל באופני כביש


נבחרת ישראל באופני כביש עלתה למקום ה-11 בטור וואלטה א-טולדו .
נבחרת ישראל, שיצאה בתחילת השבוע להשתתף בטור הספרדי "וואלטה א-טולדו" לאורך של 500 ק"מ, כוללת 7 רוכבים ישראלים: טל אייזנבד, ניב ליבנר, רן מרגליות,יורי לוינזון, ירדן גזית , נתי הורטיג ועמוס וולף. היום השני בתחרות הכביש "וואולטה דה טולדו" התחיל מהעיירה בארגס הסמוכה לטולדו. 99 הרוכבים זינקו במזג אוויר נוח לתחרות של 145 ק"מ. המרוץ היה מהיר מתחילתו, כ-55 קמ"ש בקטעי המישור, ובסיומו ניצח חוזה טוריביאו בזמן של 3:15:10.
ניב ליבנר מנבחרת ישראל סיים במקום ה-31. בסיום היום השני עלתה הנבחרת 3 מקומות בדרוג הקבוצות הכללי למקום 11.





נבחרת ישראל באופני כביש צילום: אמיליו רוייטמן




קישורים:

אתר סבב גביע שוויץ

אתר הטור בבלגיה

אתר הטור בספרד





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג