הרמת כוסית עם עם ורטהיימר טריאתלון, שוונג וזימרו

אולימפיאדת לונדון 2012 הסתיימה עבורינו הישראלים עם טעם מר. עבור חלקנו מקורו של הטעם המר היה באכזבה מהשיגיהם של ספורטאי המשלחת שלנו, אך עבור אחרים הטעם המר היה תוצאה של חלק מהסיקור התקשורתי שהיה לא מפרגן וקנטרני לאורך כל המשחקים אולימפים. את זה אנחנו מנסים לשנות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אולימפיאדת לונדון 2012 הסתיימה עבורינו הישראלים עם טעם מר. עבור חלקנו מקורו של הטעם המר היה באכזבה מהשיגיהם של ספורטאי המשלחת שלנו, אך עבור אחרים הטעם המר היה תוצאה של חלק מהסיקור התקשורתי שהיה לא מפרגן וקנטרני לאורך כל המשחקים אולימפים. את זה אנחנו מנסים לשנות

מאת:טל שמואלי


כל ספורטאי, חובב או מקצועי, יודע שהכישלון הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה, או למעשה, רק סיבה לעבוד קשה יותר לקראת האתגר הבא, ולכן, לקראת השנה החדשה, ורטהיימר טריאתלון, החנות המקצועית של רשת ורטהיימר, שמחה לארח ספורטאים, קולגות וחברים להרמת כוסית לקראת השנה החדשה, ולקבל את פניו של זוהר זימרו, המרתוניסט שייצג את ישראל בלונדון 2012.

דרכו של זימרו לאולימפיאדה הייתה קשה ותובענית לפחות כמו התחרות עצמה – באליפות העולם בדאייגו בשנה שעברה זוהר לא הגיע כלל לקו הסיום, אחרי שטען שרץ בלי גרביים בגלל הנעליים החדשות שקיבל, עד שדימום בקרסוליים אילץ אותו לפרוש. חודשיים לפני האולימפיאדה, ואחרי שכבר השיג את הקריטריון האולימפי, עמדה השתתפותו של זוהר באולימפיאדה בספק, כשנכשל בבדיקת חומרים אסורים בגלל תסמינים אסמטיים.

העובדה שועדת המשמעת החליטה רק לנזוף בזימרו והסכימה בכל זאת לשלוח אותו ללונדון לאחר שהשתכנעה כי הדברים נעשו בתום לב הייתה ההחלטה המתבקשת, אך זה לא עזר לזוהר שחווה, לדבריו, את התקופה הקשה ביותר בחייו – מקצועית ורגשית. המרתון האולימפי עצמו היה המשך לדרך החתחתים שעברה על זוהר מהרגע בו החליט להיות ספורטאי אולימפי. הוא חצה את קו הסיום במקום ה-81 מתוך 88 רצים שסיימו (זינקו 105) ובזמן של 2:34.59 שעות (26:58 דקות אחרי המנצח). תוצאה מאכזבת במיוחד עבור מרתוניסט עם שיא אישי של 2:14.28 שעות.

מירב פרי, מנהלת ורטהיימר טריאתלון, מספרת על היוזמה: "הרעיון של קבלת הפנים לזוהר נולד ממקום של הערכה וכבוד לאיש, על התקופה שעבר, על ההשקעה ועל כך שנמנעו ממנו ההערכה והכבוד המגיעים לכל ספורטאי בבואו לייצג את מדינת ישראל. בתור חברה וספורטאית חובבת חשתי מחוייבות מאוד גדולה וגאווה מצד אדירה לארח אותו אצלנו ולאפשר לזוהר לחלוק עם כל האורחים את סיפור דרכו הארוכה למשחקים האולימפים, לונדון 2012".

הרמת הכוסית תיערך ביום שני ה-10 לספטמבר, בשעה 19:00, בחנות ורטהיימר טריאתלון, ברחוב אבא אבן 3, הרצליה פיתוח- בית מרכזים. ינצח על האירוע שקד רוגובסקי, חבר, לקוח וספורטאי שעשה את חצי הישראמן לפני שנתיים עם ריצ'ארד המוגבל בראייתו. בין המברכים של זוהר נמנה גם אורן בוקשטיין, דובר האיגוד שמסר: "אחרי הגשמת חלומו של זוהר זימרו – אולימפיאדת לונדון 2012 ועם תחילתה של שנה חדשה זוהר ממשיך בדרכו, יד ביד עם איגוד האתלטיקה בתקווה להגשמת שיאים נוספים וחלומות פרטיים כמו למשל אליפות העולם במוסקבה ב-2013"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג