הרוכב רותם ישי ניצח בתחרות אופני הרים בינלאומית בגלבוע

בהקפה האחרונה הצליח ישי לפתוח פער ולחצות את קו הסיום ראשון בזמן של 1:32:16 שע', אחריו הגיע אורי לאונציני ובמקום השלישי גיא זסלר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אתמול (שבת) התקיימה בגלבוע תחרות אופני הרים בינלאומית ברמה C2. התחרות כללה 8 הקפות בנות 4.6 ק"מ אותה ניצח הרוכב רותם ישי שרכב את מרבית התחרות בקבוצת החוד שכללה בין היתר את הרוכבים גיא זסלר, גיא ניב, גיא לשם ואורי לאונציני. בהקפה האחרונה הצליח ישי לפתוח פער ולחצות את קו הסיום ראשון בזמן של 1:32:16 שע', אחריו הגיע לאונציני ובמקום השלישי זסלר.

רותם ישי תמונה של איגוד האופניים

רותם ישי מנצח תחרות בינלאומית בגלבוע | צילום: איגוד האופניים

ישי הצליח לצבור עוד 30 נקודות וזסלר 15, ניקוד זה יתווסף לדירוג האולימפי של נבחרת ישראל ויקבע אם ישראל תשיג את הקריטריון הבינלאומי לאולימפיאדת ריו שתתקיים בקיץ הקרוב. ביום שלישי הקרוב יפרסם ה-UCI דירוג אולימפי מעודכן. בדירוג האחרון, זה של ה-31 בדצמבר 2015, דורגה נבחרת הגברים של ישראל במקום ה-18. בימים אלו נעדר מתחרויות אלוף ישראל שלומי חיימי בעקבות התאוששות ממחלה. בנשים, הרוסייה אולגה טטרייבה זכתה בתחרות לאחר שהקדימה את מגאן בלצר ונגה כורם.

רוכבי הנבחרת ימשיכו בקמפיין האולימפי בשבועות הקרובים. בשבוע הראשון של אפריל ישתתפו הרוכבים בשתי תחרויות בינלאומיות שיתקיימו במעלות תרשיחא ובחיפה. לאחר מכן באמצע אפריל ייצאו חיימי וישי לאוסטרליה, שם יתחרו בתחרות גביע העולם הראשונה לשנת 2016. תחרות זו תהווה גם תחרות המבחן הראשונה מבין שלוש אשר עשויות לקבוע את זהות הרוכב הישראלי שישתתף באולימפיאדת ריו, במידה והנבחרת תעמוד בקריטריון הבינלאומי. שתי התחרויות הנוספות (תחרויות גביע העולם בגרמניה ובצרפת) יתקיימו במחצית השנייה של מאי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג