הצעה לאסטרטגיה חדשה לאיגוד הטריאתלון

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יוסי מלמן



מקובל להעניק תקופה של מאה ימי חסד לגוף חדש שנכנס לתפקידו.
בגלל מבנה תחרויות הטריאתלון, אין לכם אפילו את תקופת החסד הזו. מה שלא תספיקו לעשות בחודשיים הקרובים תתקשו לבצע בהמשך, ושנת 2003 עלולה ל"התבזבז" מבחינתכם.

זיכרו!!! קבלתם אשראי עצום ויש מכם ציפיות אדירות. התקווה היא שתגבשו מדיניות ואסטרטגיה, שתעיד על שינוי כיוון מוחלט של מאה ושמונים מעלות, מההנהלה הקודמת. עליכם לנהוג בכבוד, ביושר, בנמוס, להיות סובלניים וסבלניים כלפי חברי האיגוד ומעל לכל, להיות חדורים בתחושה של שליחות ולזכור תמיד שאתם שליחי ציבור שנועדתם לשרת את הציבור ולא להיפך. והכי חשוב, שלא יווצר רושם, ולו הקל, כאילו אתם מונעים מאינטרס אישי או יצר נקמנות.

הצעות לפעולה מידית

א. מאמץ מרוכז להכפיל את חברי האיגוד עד לאלף.
יש לאתר מיד את כל מי שהיו חברים באיגוד עד לפני חמש שנים. לאתר את כל מי שמשתתפים לתחרויות ואינם חברי איגוד. על כל חברי ההנהלה להתגייס תוך שבועיים-שלושה בצרוף מתנדבים ולעשות מאמץ שיווקי באמצעות טלמרקטינג (לשכור כמה קוי טלפון ובכל ערב במשך שבועיים ימים לשוחח אישית עם כל מועמד).

ב. להוזיל דמי חברות ודמי רישום לתחרויות לחברי האיגוד
למחדשי החברות מוצע להפחית את דמי החברות ל-170 ש"ח. לתמרץ את מי שישלם את דמי החברות עד סוף פברואר בהנחה של 20 ש"ח.
לחברים חדשים יש להציע חבילת תמרוץ לפיה דמי החברות שלו יהיו כמו למחדשי החברות, בצירוף של הענקת "בונוס" של תחרות אחת חינם באחת משלוש התחרויות הראשונות: גלי הדר, הרצליה וכנרת.
לקבוע כי החל מכנרת כל חבר איגוד ישלם 15%-10% פחות מדמי הרישום שהיו נהוגים השנה. ואילו את דמי הרישום למי שלא ירשמו לאיגוד להכפיל ואף לקבוע על שיעור של 200 ש"ח.


עוד חברים באיגוד

ג. המזכ"ל והמזכירה
מכיוון שהמזכ"ל מייקי כץ מסמל את "המשטר הישן" על כל ההקשרים השליליים, ראוי לטפל מיד בנושא. הבעיה המרכזית היא שעלות המזכ"ל והמזכירה מסתכמים ביותר מ-300 אלף ש"ח, כ-35%-40% מתקציב האיגוד. זהו נטל חסר תקדים, שאין לו אח ורע בשום ארגון אחר. חייבים להביא לחסכון כספי משמעותי בסעיף זה.
יש לכם כמה אפשרויות:
1. להותיר אותו בתפקיד על מלוא תנאיו הישנים. אך אז תסתכנו באובדן הקרדיט ותזוהו כמי שבעצם ממשיכים את דרכה של ההנהלה הישנה.
2. להביא לסיום תפקידו, רצוי בהסדר מוסכם, גם אם הדבר יהיה כרוך בתשלום של פיצוי מסויים. למנות צוות של שלושה חברי הנהלה שישב כועדת מינוי, להוציא מכרז פנימי (ובהעדר מועמדים ראויים חיצוני) ולבחור תוך חודש ימים, מועמד חדש למזכ"ל, שיהיה קשור ביחסי עובד מעביד לאיגוד.
3. לאחד את תפקידי המזכ"ל והמזכירה.
4. לנהל מו"מ עם מייקי כץ ולשנות את תנאי העסקתו. או להוריד מעלות אחזקתו או לחילופין להגדיל את המטלות עליו ובכלל זה להטיל עליו לארגן ולנהל את מרבית תחרויות האיגוד.

ד. כסף משוחרר
בכסף שישתחרר מסעיף עלויות המזכ"ל והמזכירה, (בהנחה שהמזכ"ל לא ינהל את מרבית התחרויות) ניתן יהיה לעשות את השימוש הבא:
·להגדיל במאה אחוזים את ההקצבות הנוכחיות לתחרויות , שעלותן (פרט לאילת) הכוללת מסתכמת בכחמישים אלף ש"ח בשנה.
להקצות כספים לתשלום עבור מארגני תחרויות. לחלק את כל התחרויות (חוץ מאילת) לשלוש קבוצות (שלוש תחרויות בכל קבוצה). להוציא מכרז פנימי (ובהעדר מועמדים חיצוני) לקבלת הצעות בנושא. בתחרויות שיש כבר מנהל תחרות מיומן יש להשאירו בתפקיד ולשלם לו את החלק היחסי). תוקף ההתקשרות עם המארגנים שיזכו יהיה לשנתיים. בנוסף לתשלום שיקבלו מהאיגוד עבור הארגון (בכפוף לעמידה בכל הדרישות הקפדניות שהאיגוד ישית עליהם) הם יהיו רשאים לקבל עד 40% מדמי החסות שיביאו עבור התחרויות שהם מארגנים. שאר השישים אחוזים יחולקו שווה בשווה בין האיגוד לתחרות. האיגוד ינחה במדוייק כל מארגן כיצד לארגן את התחרות, מה לחלק למשתתפים וכו'.

ה. ביטול דרפטינג
להודיע בחוזר הראשון שהוחלט לבטל את הדרפטינג בכל תחרויות האיגוד, כולל אילת, פרט למקצה העילית.

ו. מועד חדש לחצי איש הברזל
להעתיק את תחרות חצי איש הברזל למועד אחר ממאי (אפשרות אחת היא לערוך אותה בקיסריה בספטמבר)

ז. מספר התחרויות
לשקול אפשרות לצמצם את מספר התחרויות או לפזרן באורח רציונלי יותר על פני השנה.
כך לדוגמא במרץ יש תחרות אחת גלי הדר. באפריל – הרצליה. במאי-כנרת. ביולי דומני יש את טריאתלון תל אביב ע"ש אייל וייס ז"ל. ביוני- נהר הירדן., ביולי –תל אביב, באוגוסט רמת הגולן, בספטמבר- קיסריה , באוקטובר- דואתלון פורז ובדצמבר-אילת.
לדעתי, די בשמונה תחרויות אלה ואפשר לוותר על טריאתלון ספידו בנתניה או למצוא לו מסלול טוב יותר. כמו כן מוצע לשקול לבטל את אליפות צה"ל באשדוד אלא אם שלטונות צה"ל יעמידו לרשות האיגוד תקציב, כוח אדם וציוד נדרשים, כך שהאיגוד לא ישא בעלות הארוע ואף יצא נשכר כספית מהנטל הזה שהוא נוטל על עצמו. במילים אחרות, צריך להפסיק את הנוהל שצה"ל מתנהג כאילו הוא עושה טובה לאיגוד.


טריאתלון אשדוד – צה"ל מתנהג כאילו הוא עושה טובה לאיגוד

ח. תחרויות חדשות.
מוצע ליזום מגעים קדחתניים עם מועצות מוקמיות בפריפריה כדי לארגן שם, בעיקר בנגב השומם, שהוא אידאלי לדואתלונים, תחרויות חדשות. כך לדוגמא מוצע לקיים תחרות דואתלון ארוך אחד (10-60-10 או וריאציה על הנושא) באזור הפריפריה, כגון להבים, ניצנה ו/או ירוחם. בכך נביא את בשורת הענף לאזורים מרוחקים ובמיוחד לישוב ספר, שחש עצמו מנוכר ונשכח מהמרכז.

ט. אליפות יחידות נבחרות בצה"ל
מוצע לעניין את הפיקוד הבכיר של צה"ל בתחרות של אליפות היחידות המובחרות. לדוגמא עשר יחידות נבחרות (שייטת, מטכ"ל, שלדג, 669, סיירת צנחנים, אגוז, דובדבן, ימ"ם וכו') ישלחו בין חמשה לעשרה משתתפים. התחרות, תהיהי אישית וקבוצתית כאחד ותאורגן כולה בידי האיגוד. היא חייבת להתקיים ביום חול וקיומה עשוי להעניק לאיגוד חשיפה תקשורתית ברמה הגבוהה ביותר.

י. שיווק והתקשרות
מוצע להתקשר עם ספקים, במיוחד עם בתי מלון על בסיס בלעדיות, כפי שהנהגתי בארועי איש הברזל וחצי איש הברזל. הדבר ניתן להעשות במיוחד בתחרויות שבהן לנים ערב קודם. המדובר בעיקר בכנרת, באילת, ברמת הגולן ובנהר הירדן. הרעיון הוא שהאיגוד יסכם עם שני בתי מלון באזור בתחרות – אחד ברמה גבוהה והשני עממי- עסקה בלעדית. תמורת התחיבות האיגוד למספר מסויים של לינות באותו מלון, יספק המלון שירותים לאיגוד (הוא יוזיל משמעותית את מחיר הלינה, יספק חדרי אירוח בחינם וכן ארוחות עבור הצוות ו/או אולמות לטקסים).
מהלך כזה יחייב את הנהלת האיגוד לכפות על חבריה ללון אך ורק באותם בתי מלון מוסכמים. זו לא משימה קלה אך עמידה איתנה של הנהלת האיגוד תוך הסבר מפורט לחברי האיגוד, שהדבר נועד לתועלתם, ואם הצעד מלווה גם בחבילת הטבות מהסעיפים הקודמים של הוזלת עלויות התחרות הוא יתקבל, לדעתי בהבנה. העובדה שהמשק נתון במיתון מקלה על האפשרות להשיג תנאים והטבות הולמים. צריך פשוט להתאמץ, להתמקח כראוי ולנהל משא ומתן בלתי מתפשר. מנסיוני אני יודע שהדבר אפשרי.


מאיגוד הטריאתלון התקבלה התגובה הרשמית הבאה להצעתו של יוסי מלמן לאסטרטגיה חדשה

1. אנו מודים ליוסי מלמן על הצעתו המפורטת בדבר אסטרטגיה חדשה לאיגוד הטריאתלון.
2. יוסי מלמן ידוע ומוערך בקרב חברי האיגוד כרעיונאי ואיש ביצוע.
3. ההצעה לאסטרטגיה חדשה תועלה בישיבה הקרובה של הנהלת האיגוד. תגובה מפורטת תפורסם לאחר דיון מעמיק.
4. ככלל, נודה להצעות נוספות של חברים בדבר שיפורים אסטרטגיים, ובפרט לגיוס חברים נוספים, גיוס ספונסרים ותפעול.

תודה על ההצעה ובתקווה לשיתוף פעולה,
יובל חץ
דובר איגוד הטריאתלון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג