הצלחה גדולה לצליחת הכנרת

החזאים אשר נבאו בהצלחה את בוא הגשם הראשון, לא הצליחו להרתיע את כ- 10,000 השחיינים אשר הגיעו לצליחת הכנרת ה-58 שהתקיימה אתמול (24/9) בחוף צמח, להשתתף הן במקצים העממיים והן במקצים התחרותיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

החזאים אשר נבאו בהצלחה את בוא הגשם הראשון, לא הצליחו להרתיע את כ- 10,000 השחיינים אשר הגיעו לצליחת הכנרת ה-58 שהתקיימה אתמול (24/9) בחוף צמח, להשתתף הן במקצים העממיים והן במקצים התחרותיים

מאת:תמר ברניס


המונים החלו להיאסף בעמדות הרישום כבר בשעה 6 בבוקר, כולם נרגשים לקראת האירוע. כבר במהלך ההרשמות ואיסוף ערכות המשתתף, נפתחו ארובות השמיים ושטפו את כולם בגשם מרענן, למרות החום במקום. אחד המשתתפים סיפר כי הגשם היה כה חזק עד שהרטיב את כולם לשד עצמותיהם וכולם רק חיכו לרגע להחליף לבגד ים ולהיכנס לשחות.

מרבית האנשים נרשמו לצליחה העממית, הן לקצרה (1.5 ק"מ) והן לארוכה (3.5 ק"מ) והארגון התנהל למופת, עם אוטובוסים שיצאו מידי כמה דקות להעביר את המשתתפים מעמדות ההרשמה לנקודות הזינוק שבחוף מעגן ובחוף האון. בנקודות הזינוק, כל אחד קיבל שקית ומספר לשמירת חפצים.


החזאים ניבאו גשם
(צלמת: ספי חן)


השחיינים צלחו את הכנרת ברוגע ובקצב שלהם, כאשר לנוחיותם, מפוזרות רפסודות עליהם יכלו לעלות ולנוח ולהשתזף מידי כמה זמן. כמו כן היו סירות מלוות שעברו באזור כדי לעזור לשחיינים במקרה הצורך. במקצים העממיים השתתפו משפחות רבות שבאו יחדיו לחוות את החוויה. ילדים עם מצופי ידיים, ילדים על סירות גומי, מזרונים וגלגלים מתנפחים. כולם שחו בהנאה מתחנה לתחנה כאשר ברקע מתנגנת מוזיקה מרקידה. האווירה הייתה של חגיגה ומסיבה, למרות הגשמים שהמשיכו לרדת. אחת מהשחייניות סיפרה ש"הגשם רק הוסיף לשמחה".


במקצים העמיים השתתפו משפחות רבות
(צילום: באדיבות שוונג)

לאחר שהשחיינים יצאו מהמים הם קיבלו לידיהם שוקו, לחמנייה ומדליה כמיטב המסורת. כמו כן קיבלו, בסדר מופתי, את שקית החפצים שלהם משמירת החפצים וזאת למרות המספר העצום של המשתתפים באירוע. משם ניגשו המשתתפים לעמדות הצילום כדי להנציח את החוויה עם המשפחה והחברים. כל מי שהצטלם קיבל לידיו גלויה עם בר-קוד אותו ניתן להזין בכתובת  www.shvoong.co.il/pic ולקבל את התמונות ישירות בפייסבוק האישי.


לאחר שהשחיינים יצאו מהמים, הם קיבלו לידיהם שוקו ולחמינה ומדליה
(צילום: באדיבות שוונג)


 
עמדות הצילום שם זכו המשתתפים להנציח את החוויה (צילום: באדיבות שוונג)



בסיום האירוע, בטקס הענקת הגביעים והמדליות למתחרים בצליחה התחרותית,
עלו לבמה גם השחיינים הוותיקים, כאלו שצלחו את הכנרת מעל 40 פעם, אשר קיבלו כבוד ממארגני התחרות ומהקהל המפרגן. כאשר אנשים החלו להתפזר, לאסוף את ציודם וללכת חזרה למכוניותיהם, נשמעו רבים מסביב מדברים בהתלהבות על תכניותיהם לחזור בשנה הבאה, כאלו שצלחו השנה לבד ושנה הבאה רוצים להביא את כל המשפחה ואחרים שמתכננים להגיע יום לפני האירוע ולעשות קמפינג במקום.


יחזרו בנה הבאה? (צילום באדיבות שוונג)


תמר ברניסתמר ברניס


כתבת ועורכת משנה באתר שוונג.


רצה, רוכבת ובעיקר רוכבת ורצה.


[email protected]



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג