הפנינג אליפות ישראל באופני הרים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אלכס קפלן





הפנינג אליפות ישראל באופני הרים 2006
יתקיים בימים שישי ושבת 29-30.9.06 במשגב
מגוון פעילויות חינם לכל המשפחה



כ – 400 מתחרים ולמעלה מ – 2,000 אורחים צפויים להגיע למשגב לאליפות ישראל באופני הרים 2006, האליפות תשולב בהפנינג גדול וצבעוני לכל המשפחה, ותתקיים בשישי שבת 29-30.9.06 במשגב שבלב הגליל, ביוזמתם של מועצה אזורית משגב ואיגוד האופניים בישראל.

אליפות ישראל באופני הרים 2006 תתקיים ביער שגב שבמשגב, 400 רוכבים יתמודדו על תאר אלוף ישראל לשנת 2006 ועל פרסים יקרי ערך . לקראת התחרות נבנו במיוחד מסלולים חדשים ביער הכוללים סינגלים זורמים, מהירים ויפהפיים קטעים טכניים ועליות עם הפרשי גבהים וזויות ברמה של תחרות בסבב הגביע העולמי. לראשונה בישראל יעבור המסלול במתחם הקהל, כשניתן יהיה לראות מקרוב את מיטב רוכבי העילית ושאר רוכבי האופניים (מקטקטים ועד למבוגרים) חולפים על פני הקהל ללא הפסק, במספר הקפות, החל מהשעה 07:00 בבוקר.

האליפות תהיה במסלול מעגלי של 6.5 ק"מ , רוכבי העילית יקיימו 6 הקפות בסה"כ , כאשר השנה צפויה תחרות צמודה במיוחד לאור הכושר הגבוהה ותחרויות ההכנה לתחרות . תחרות זו מהווה את שיאה של עונת תחרויות מרתקת בליגת "נביעות" ואחרי חופשת הקיץ בה לקחו הרוכבים חלק באליפות אירופה ותחרויות נוספות בחו"ל.

מחלקת הספורט של המרכז הקהילתי משגב הכינה עבור משתתפי האליפות מרכז אירוח במועדון הכפרי משגב, עם לינה, מזנון, רחצה בבריכה, ופינוקים.



קבוצת טים משגב

לצד האליפות, מארגן המרכז הקהילתי גם הפנינג מגוון שיכלול יומיים של פעילויות
ואירועים ססגוניים. בשישי בערב תתקיים הופעה של גידי גוב, סנדרסון וחברים,
באמפי-פארק אוסטרליה, הסמוך ליער שגב.

האטרקציות והפעילויות בשבת, לאורחי ההפנינג, שיתקיימו במתחם האליפות בפארק אוסטרליה במשגב, הן ללא תשלום ויכללו: בשעה 11:00 יתקיים המופע לילדים של JETIX. בפארק החבלים האתגרי יוצעו אומגה, סנפלינג וקיר טיפוס, לצד ערסלים, גשר חבלים, רשת טיפוס ועוד, כשהמתקנים מאובטחים ומלווים בהדרכה מקצועית. כמו כן יוצעו נסיעה על סקוטר שטח חשמלי בליווי הדרכה מקצועית, פינת ליטוף ויצירה, שוק קח-תן אופניים, סדנאות טיפול לאופניים, דוכני ספורט ומזון. תינתן הנחה של 50% למועדון הכפרי משגב עם בריכה, סאונה, ג'קוזי ועוד.

מי שיהיו מעוניינים לבלות סופשבוע באזור משגב, יוכלו לפנות למחלקת הספורט של
המרכז הקהילתי, טל': 04-9902324, כדי לקבל מידע על צימרים, מסעדות ואפשרויות טיול וכן באתר המועצה האזורית
משגב
מידע ותקנות על אליפות ישראל בשוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג