הערב באליפות ישראל בשחייה: טומרקין ב-200 גב

אליפות arena ישראל יוצאת היום לדרך עם רוב השחיינים הישראלים הבכירים. טומרקין יתמודד מול שיאו הישראלי, גם שלזינגר ב-100 פרפר. עמית עברי תתחרה ב-100 פרפר נשים. שידור ישיר בשוונג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות ישראל בבריכות קצרות תיפתח היום (רביעי) במכון וינגייט ומשחי הגמר יועברו בשידור ישיר כאן באתר שוונג וגם בעמוד הפייסבוק של שוונג החל מהשעה 17:30. בכיר השחיינים הישראלים יעקב טומרקין יזנק היום למשחה הראשון שלו שיהיה 200 גב, ואחרי שסיים רביעי באליפות אירופה שהתקיימה בקופנהאגן בתוצאה של 1:51.05 דק', שהוא ינסה להתקרב יותר לשיאו הישראלי שהוא 1:49.84 דק' ונקבע לפני שנתיים בבריכה בוינגייט. יריבו העיקרי במשחה הזה יהיה דוד גמבורג.

הבריכה בוינגייט בדרך כלל עושה לו טוב. יעקב טומרקין | צילוםף איגוד השחייה

המשחה שיפתח את ערב הגמרים יהיה 400 חופשי, כאשר אצל הגברים צפוי קרב מעניין על התואר בין הכוכב העולה מהנוער דניס לוקטב, עידו הבר שהגיע מהמכללות, יונתן בטשא, מרק חינאווי שגם הוא בחופשה מהמכללות, דניאל נמיר ולירן קונובלוב. תומר פרנקל לא ישתתף במשחה הזה מכיוון שהוא שוחה היום 100 פרפר. אצל הנשים נראה קרב בין שחייניות המים הפתוחים חיה סימון זבלודוף והעולה החדשה אוה פביאן שהיתה אלופת העולם במים פתוחים.

הגמר הבא יהיה הספרינט ל-50 חזה. אצל הגברים המאבק על התואר צפוי להיות בין איליה גלדישב, גלב איוונצ'ב ותומר גולדפדן, כאשר גם גל נבו יתחרה במשחה הזה. אצל הנשים, זוהר שיקלר שמתמחה בעיקר בספרינט 50 חתירה, תנסה לזכות בתואר גם במשחה הזה.

במשחה ה-100 פרפר לגברים מרכוס שלזינגר ינסה לספק ביצוע טוב יותר מאליפות אירופה האחרונה ואולי להתקרב לשיאו הישראלי, 51.35 שנ'. אצל הנשים תנסה לעשות את זה עמית עברי, ששיאה הישראלי הוא 56.75 שנ' ובאליפות אירופה האחרונה היא עלתה לחצי הגמר שם קבעה 58.09 שנ'.

המשחה האחרון של היום הזה יהיה גמר 4 פעמים 50 מטר חופשי לגברים ולנשים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג