הספורטאית הפראלימפית פסקל ברקוביץ': "שיפרתי משמעותית את הזמנים שלי"

רגע לפני המשחקים הפראלימפיים בריו, הספורטאית הפראלימפית הישראלית פסקל ברקוביץ', חותרת הקיאק אומרת: "אני יוצאת עם "הרבה תקווה בלב"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הספורטאית הוותיקה פסקל ברקוביץ' היא האתלטית הפראלימפית הראשונה שמתמודדת בשלושה משחקים אולימפיים בשלושה ענפי ספורט שונים וזאת לאחר שינויים וביטולים של תחרויות. בשנת 2008, כשהיתה בת 40, התחרתה לראשונה במשחקים האולימפיים של בייג'ינג בחתירה אקדמית. כעבור ארבע שנים היא התחרתה במשחקים של לונדון באופני יד. כעת בריו תתחרה ברקוביץ' בחתירת קיאק. אם זה לא מספיק, היא גם מדורגת במקום הרביעי בעולם בטיפוס ספורטיבי על קירות.

82524.1

שיניתי את סגנון החתירה שלי ושיפרתי משמעותית את הזמנים שלי | צלם: עידו לביא

"בחודשים האחרונים התמודדתי עם אתגר עצום ושיניתי את סגנון החתירה שלי ואף את הצוות שעובד איתי", מספרת לשוונג פסקל ברקוביץ, "ההכנות למשחקים הפראלימפיים בריו כוללים לא רק אימונים אינטנסיביים אלא גם תכנית תזונה מקיפה והכנה מנטלית. חלק מהשקט המנטלי שיש לספורטאי הוא הידע שיש לו את המשאבים שהוא צריך כדי לנצח והתמיכה של נותן חסות כמו חברת 'מטומי' שתומכת בי, מאפשרת לי להתמקד במטרה שהצבתי לעצמי. לאחר אליפות אירופה בה הגעתי למקום שלישי הבנתי שאני בדרך הנכונה ואני יוצאת לריו עם זמן חתירה מצוין של פחות מדקה והרבה תקווה בלב". התחרות הראשונה של ברקוביץ' בריו תתקיים ביום רביעי 14 בספטמבר בשעה חמש אחר הצהריים שעון ישראל. התחרות הראשונה תתקיים בזוגות ובהתאם לתוצאה יוחלט מי ממשיכה לגמר או לחצי הגמר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג