הניו זינלנדי כובש את הפיליפינים

לפני ההגעה לישורת האחרונה בהוואי, מנסים המקצוענים לנצל כל הזדמנות אפשרית להתחרות בכל תחרות הכנה טובה שנקרית בדרכם, זו אחת הסיבות שניתן היה למצוא שדה מתחרים מפואר בתחרות חצי איש הברזל בפיליפינים (Cobra 70.3), מפואר אך מצומצם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


לפני ההגעה לישורת האחרונה בהוואי, מנסים המקצוענים לנצל כל הזדמנות אפשרית להתחרות בכל תחרות הכנה טובה שנקרית בדרכם, זו אחת הסיבות שניתן היה למצוא שדה מתחרים מפואר בתחרות חצי איש הברזל בפיליפינים (Cobra 70.3), מפואר אך מצומצם

מאת:אלכס וולפסון


בין המתחרים: כריס מקורמיק – אלוף העולם לאיש ברזל 2008, הניוזילנדי המוכשר טרנזו בוזונה – אלוף העולם בחצי איש ברזל 2008, קמרון בראון ופיט ג'קובס. פיט ג'קובס הוביל את מקטע השחייה ללא הרבה הפתעות, בדיוק באותה צורה בה עשה זאת בכל התחרויות האחרונות. ג'קובס הצליח להוביל את הגברים עד ליציאה מן המים בזמן שצעדים ספורים מאחוריו היו ממוקמים מקורמיק ובוזונה.


מקורמיק VS בראון VS בוזונה

דקות ספורות לאחר העלייה לאופניים נוצרה דבוקה של כ- 5 אנשים העובדת ב"דרפטינג חוקי" (שמירת מרחק ה- 7 מטר אבל עדיין ניצול אופטימלי של הרוכב שלפנייך) הכוללת את חמשת ה"תותחים הכבדים" של התחרות. ללא שום התקפות לאורך כל מסלול האופניים החמש נשארו ביחד עד לרגע דריכת רגלם על הקרקע בחילוף לקטע הריצה.

ביציאה לריצה מקורמיק החל להתסער קדימה בניסיון לשבור מנטלית את יריביו, במה שנראה מהצד כקצב של ריצת 15 ק"מ ולא מרתון אותו הוא רץ. המזג אוויר הלח והחום הלוהט ששרר במקום לא השאיר לקמרון בראון, הנחשב לאחד הרצים הטובים כל ברירה אלא ליפול לאחור. המכה שהנחית מקורמיק הייתה מוחצת, אך לא הצליחה לשתק את כולם ובמיוחד לא את הניו זינלנדי בוזונה שלא התרגש ולא נלחץ יותר מדי מהמהלך אלא המשיך בקצב אחיד מבלי הגברות מיותרות, מה שהתגלה כצעד נבון כעבור כמה קילומטרים, שהחום התחיל להשפיע על האלוף מהוואי.

מקורמיק ובוזונה רצו כתף לכתף, ריצה שנמשכה עד הקילומטרים האחרונים של המסלול בהם הצליח בוזונה לפרוץ קדימה, לפתוח פער של כמעט דקה על מקורמיק ולהראות לנו שוב פעם את הסיבה בגללה הוא אלוף העולם לחצי המרחק, ומסיים ראשון בזמן של 3:51.

בנשים
לצערנו שדה המתחרות היה מאד מצומצם, הפייבוריטיות בין הנשים היו ג'ינה קאר, ברי ווי וליסה בנטלי. את השחייה הובילו קאר ובריי ווי שיצאו ראשונות למסלול האופניים בפער של כ- 4 דקות על כל שאר המתחרות. לא נשארה לבנטלי ברירה אלא לנסות לגשר את הפער באחת הרכיבות היותר מהירות שהתבצעו על המסלול, ובסופה הצליחה להרוויח את 4 הדקות חזרה. בנטלי נאלצה להלחם קשות בריצה אחרי ספליט אופניים מהיר ביותר כדי להחזיר לעצמה את ההובלה, אחרי מאבק קשה עם ג'ינה קאר וריצה שלאחר התחרות היא הגדירה כ"הישרדות" הצליחה לקחת את ההובלה וחצתה את קו הסיום ראשון בזמן של 4:24.

לשואלים בשלומו של נורמן סטדלר
לאחרונה יצא לי להתקל בהרבה שאלות לגבי נורמן סטדלר הגרמני (אלוף העולם לשנת 2004-2006) שמשדר שקט תעשייתי מאז התחרות ברות', מצבו תקין והוא מתאמן כמו מטורף לקראת הוואי, לפני כשבוע נחת בסאן דייגו עם משפחתו למחנה אימונים שהולך לבצע באזור לקראת התחרות, רב הסיכויים שישהה בארה"ב עוד כחודשיים עד לתחרות עצמה.

מה צפוי בהמשך?
האווירה ממשיכה להתלהט לקראת הוואי וצפויים לנו 2 ארועים מרכזיים, אירונמן קנדה שאנחנו מחכים לו בקוצר רוח ותחרות חצי איש הברזל Timberman 70.3 שמבטיחה שדה מתחרים מרשים ביותר בהם כריסי וולינגטון, אנדי פוטס, ביורן אנדרסון, מייקל לובטו ורבים חזקים אחרים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג