המשלחת ל- TransAlp שטח יוצאת לדרך

לקראת תחרות ה-TransAlp באופני הרים ביולי 2010, ולאחר הצלחת המשלחת הישראלית הראשונה ל-tour TransAlp באופני כביש, הראל נחמני, "Shvoong" וחברת "עז הרים" משיקים את המשלחת הישראלית הראשונה ל-TransAlp באופני הרים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


לקראת תחרות ה-TransAlp באופני הרים ביולי 2010, ולאחר הצלחת המשלחת הישראלית הראשונה ל-tour TransAlp באופני כביש, הראל נחמני, "Shvoong" וחברת "עז הרים" משיקים את המשלחת הישראלית הראשונה ל-TransAlp באופני הרים

מאת:שוונג תקשורת


הטראנס אלפ שטח הוא מרוץ אופני הרים רב-יומי, בו חוצים זוגות המתחרים את הרי האלפים. האירוע, שיצא לדרך ב-1998, הפך למרוץ אופני ההרים המפורסם בעולם, ומודל לחיקוי של כל מרוצי המרתון הגדולים בעולם, דוגמת ה-Trans Rockies, ה-Cape Epic או ה-Volvo Challenge בישראל.

 

למשתתפיו צפויה חוויה שתישאר בליבם כל החיים. המרוץ מוגבל ל- 550 צוותים זוגיים, החוצים את האלפים מגרמניה לאיטליה במשך 8 ימי רכיבה רצופים והוא מהווה אתגר לבני-אנוש, לצוותים ולאופניים שלהם. במהלך הטראנס אלפ יגמעו הרוכבים כ- 600 ק"מ בשטח ויטפסו טיפוס אנכי (צבירת גובה) של כ- 20,000 מטר. מסלול התחרות עובר באזורים ההרריים היפים ביותר של גרמניה, אוסטריה, שוויץ ואיטליה, לאורך האלפים והדולומיטים, ומסתיים ב-Riva del Garda באיטליה, אחד מפלאי עולם עבור כל רוכב ורוכבת אופניים.

המשלחת הישראלית ל- TransAlp שטח תחל את האימונים בחודש נובמבר 2009, וחבריה יכינו עצמם במשך כ- 8 חודשים למרתון אופני ההרים המפורסם בעולם שייערך השנה בתאריכים 17-24.7.2010.

מאמן הרוכבים והרוכבות יהיה אופיר גלאון, מאמן נבחרת ישראל באופני הרים. ראש המשלחת הוא הראל נחמני, טריאתלט, רוכב כביש והרים, שהוציא בשנת 2009 משלחת של כ- 30 רוכבות ורוכבים ל- Tour TransAlp באופני כביש. את המעטפת והליווי הטכני והמקצועי תיתן חברת "עז הרים", בית הספר לרכיבה טכנית הגדול והוותיק בארץ, שמנהליו, בועז גורן ונמרוד כהן, השתתפו בעבר בתחרויות ה- TransAlp וה- Cape Epic.

בתאריך 15.10.2009 בשעה 20:30 ייערך מפגש הכרות עם ה- TransAlp (שטח) ועם הצוות המקצועי של המשלחת. פרטים על מיקום המפגש יימסרו בימים הקרובים.


לפרטים נוספים והרשמה:

לאתר המשלחת – http://minisites.shvoong.co.il/transalpChallenge/
הראל נחמני – ראש המשלחת 050-6599008 [email protected]
נמרוד כהן – עז הרים 052-3819181 [email protected]
אתר שוונג 03-6092116 www.shvoong.co.il


 

התמונות המצורפות באדיבות אתר:

www.bike-transalp.de/englisch

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג