המרתון עם ה"קאט-אוף" האכזרי ביותר

במרתון שנקרא "המרוץ נגד מטוס הסילון" המשתתפים נוחתים באנטרקטיקה וצריכים מיד להתחיל את הריצה כי המטוס בחזרה ממריא תוך 5 שעות בלבד. מי שלא מגיע, נשאר לבד בקור
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטרקטיקה
אנטרקטיקה

כמעט בכל מרתון יש מגבלת זמן שבמסגרתה הרצים צריכים להגיע לקו הסיום. לא תמיד כולם מצליחים וזה לא נורא – לפעמים מתאפשר לרצים להמשיך לרוץ ובמקרה הכי גרוע הם יעצרו ומישהו ידאג לאסוף אותם. במרתון מיוחד מאוד שיתקיים השנה באנטרקטיקה, זה לא ממש עובד ככה.

בסך הכל מקום נחמד לרוץ בו. אנטרקטיקה | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא 
נשבר שיא העולם בריצת מייל באנטרקטיקה
מדוע אף אחד לא הצליח לסיים את המרוץ הקשה בעולם?
עם סרטן מוח הצליחה לרוץ 7 מרתונים ב-7 ימים

לא סיימת? לא תגיע לטיסה בחזרה

ביבשת הקרה בעולם מתקיים מדי שנה מרתון רשמי ומסודר אבל כנראה שיש כמה רצים אקסטרימיים בעולם שמחפשים ריגוש קצת יותר גדול. עבורם יתקיים השנה מרתון בשם "המרוץ נגד מטוס הסילון", שמי שמתכוון להשתתף בו צריך להיות ברמה גבוהה במיוחד מסיבה פשוטה – לא סיימת את 42.2 הקילומטרים? לא תגיע לטיסה בחזרה.

"וויט דזרט אנטרקטיקה" היא חברה שמארגנת אירועי ספורט הרפתקניים, ובמקרה הזה היא מציעה תמורת סכום של 24 אלף דולר מסע מטורף לאנטרקטיקה. המסע הזה מתחיל בקייפטאון שבדרום אפריקה, משם יעלו 24 משתתפים בלבד על מטוס סילון, שכעבור 5 שעות ינחת בקרבת מסלול ריצה מיוחד שהוכשר לצורך העניין באנטרקטיקה הקפואה.

לפי המגבלות במקום, המטוסים שנוחתים יכולים להישאר שם ל-5 שעות בלבד, כך שמרגע שהמשתתפים ייצאו מהמטוס ואחרי התארגנות קצרה, הם צריכים לסיים מסלול של 42.2 קילומטרים ב-4 שעות, ומדובר בריצה בתנאי קשים של גובה וכמובן של שלג. מי שלא יצליח לסיים ב-4 שעות, פשוט לא יוכל להמריא בחזרה במטוס הפרטי המפנק.

לא צריך לדאוג יותר מדי למי שלא יצליח, בסופו של דבר אף אחד לא יישאר לבד בשלג כמו אסקימואים בימיו האחרונים. עבור הרצים שלא יסיימו יכינו במקום סוג של "צימרים" מקומיים מחוממים, שבהם הם יעבירו את הלילה ובבוקר שאחרי ה"עונש" שלהם יהיה לחזור לדרום אפריקה בתוך מטוס תובלה שיחזיר בין השאר גם את כל הזבל שנאסף מהאתר התיירותי בו ירוצו את המרתון.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג