המרוץ החברתי של מיה קרמר לקראת מרתון סמסונג ת"א

מיה קרמר שמוכרת מהעונה הראשונה של "המרוץ למיליון", גייסה את עופר שכטר, רותם אבואב, ענת הראל, עדי הימלבלוי, רון שחר וידוענים נוספים שירוצו למען ילדי בית חולים שניידר במרתון סמסונג ת"א. למה היא עושה את זה?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מיה קרמר מרתון ת"א
מיה קרמר מרתון ת"א

מרתון הוא זמן טוב למעשים טובים. השנה, נרתמה לעניין מיה קרמר, אשתו של רון שחר, מגיש תוכנית הראליטי "המרוץ למיליון" שבעצמה זכתה במקום השני בעונה הראשונה. קרמר הקימה לקראת מרתון סמסונג ת"א בשיתוף עם חברה לריצה עמותה בשם "רצים למען הילדים שלנו" ומטרתה לגייס כספים למען ילדים המאושפזים במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר על מנת שיקבלו טיפולים אלטרנטיבים באופן קבוע.

את רצה כבר הרבה זמן?
"אני רצה כל החיים, מגיל ממש צעיר. אני מאוד אוהבת לרוץ, זה מאוד משחרר. יחד עם זאת מרוצים זה משהו מאוד חדש בשבילי. המרוץ הראשון היה מרוץ הלילה של נייקי לפני שנתיים. תמיד רצתי בלי למדוד זמנים, אבל אחרי המרוץ הראשון הבנתי מה התחושה וזה פתח משהו".

מיה קרמר מרתון ת"א

"זה עושה משהו בראש ובנפש. זה מחזק". קרמר | צילום: דן מילר

איך התחושה לרוץ למען מטרה כל כך חשובה?
"עכשיו, כשאני רצה לאיזו שהיא מטרה, התחושה היא אחרת. כשיהיה לי את הקושי שמגיע בדרך כלל בקילומטר השביעי או לקראת הסוף (קרמר משתתפת במקצה ה-10 ק"מ , ד.מ.ק) אני מתארת לעצמי שאעבור את זה ביותר קלות כי אני רצה למטרה, זה עושה משהו בראש ובנפש. זה מחזק".

איך הגעת לרעיון הקמת העמותה והתרומות?
"כשאת נמצאת שם ורואה את זה בפועל, מה הבעיות ומה חסר, זה נותן המון מוטיבציה לעשות משהו ולעזור. בגלל שחברתי אילנית נחימוב ואני מכירות מהריצה, אז החלטנו לרוץ לאיזושהי מטרה והחלטנו להקים את 'רצים למען הילדים שלנו'. חיברנו את זה למרתון ת"א וכל פעם נעשה גיוס כספים ותרומות למטרה מסויימת, הפעם המטרה היא המחלקה האונקולוגית. המחלקה אישרה טיפולים אלטרנטיבים לילדים שעוברים כימותרפיה, טיפולים כמו רפלקסולוגיה, רייקי וכדומה. שאלנו אותם למה אין מתנדבים? הם אמרו שהיה להם ניסיון עם מתנדבים וזה לא כל כך הסתדר, הם צריכים אנשים קבועים שיגיעו. הם ראו את השיפור בבריאות והכי חשוב בנפש של הילדים שעברו טיפולים".

אז איך בעצם תורמים לעמותה?
"כל מי שנרשם למרתון ת"א, יכול להיכנס לאתר של 'הילדים שלנו' ומשם אפשר לתרום כל סכום. התורמים מקבלים חולצה שעיצבנו, תרומה של מועדון השייט 'גזיבו' והם יכולים לרוץ עם החולצה".

כמה אנשים כבר תרמו?
"הרבה, אני לא יודעת בדיוק את המספר, אבל אנחנו מצפים שירוצו איתנו בין מאה למאתיים איש".

מרתון תל אביב צילום גלעד קוולרצ'יק

"אנחנו מצפים שירוצו איתנו בין מאה למאתיים איש". מרתון סמסונג ת"א | צילום: גלעד קוולרצ'יק

קיבלת תגובת של הורים לילדים שמאושפזים בשניידר?
"ב-24 לפברואר, אנחנו עושים יום מודעות בשניידר שיגיעו אליו כמה אנשים מפורסמים ותהיה שם גם תחנת רדיו אינטרנטית שנקראת I like my radio והם ישדרו משניידר. במפגש נדבר עם ההורים, נחלק מתנות לילדים ונראיין רצים".

איזה רצים מפורסמים הצלחת לגייס לפרוייקט?
"רותם אבואב חזק בעניין. אני לא חושבת שהיא רצה לפני הסיפור הזה והיא התחילה עכשיו לרוץ – היא תרוץ 10 ק"מ. יש את ענת הראל, עופר שכטר, עדי הימלבלוי, רון שחר כמובן, יש רשימה ארוכה".


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג