הבוקר יחל המרדף אחר הקריטריונים האולימפיים בשחייה

צמרת שחייני ישראל מתייצבת הבוקר בבריכה במכון וינגייט לתחרות שנועדה לקביעת קריטריונים אולימפיים. השעון הוא המלך. המטרה – לגעת בקיר לפני הזמן, ולצחצח את הדרכון לקראת טיסה לברזיל באוגוסט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מהיום (רביעי) ועד יום שבת ה-9 באפריל, יעלו שחייני ישראל על אדני הזינוק בתחרות "גביע האיגוד" במכון וינגייט. יחד איתם, הגיעו מחו"ל שחיינים בכירים מכמה מדינות נוספות. בשביל צמרת השחייה הישראלית, המטרה המרכזית של התחרות היא לשמש מועד א' לקביעת קריטריונים לתחרויות השחייה האולימפיות בריו דה ז'ניירו.

AlO1SQqJ41WdNEZHgEVBerU3snLenUu9OAiAUxKXT-Jb (1)

שחייני ישראל ישתתפו בתחרות "גביע האיגוד" במכון וינגייט | צילום: ניר עמוס

עוד כתבות לקראת ריו 2016
שחייני המכללות כבר הוכיחו שהם מוכנים לריו 
צפו || גיא ברנע עם הפנים לריו
הבעיה הגדולה של השחייה בריו

צריך להזכיר, שחוץ מקריטריון הזמן, כל מדינה זכאית להציב עד 2 שחיינים/יות בכל מקצה. במקרים שהם ישיגו יותר מ-2 שחיינים/יות את הקריטריון האולימפי (דבר שעדיין לא קרה בהיסטוריה של מדינת ישראל), רק 2 המהירים/מהירות ביותר יישלחו לאולימפיאדה.

בטבלה בהמשך ניתן לראות את מצב השגת הקריטריונים האולימפיים אצל שחייני ישראל, ומצב השחיינים המובילים ששואפים להשגת הקריטריון.

בסוגריים – השחיינים שלא ישתתפו בתחרות הנוכחית.

בצהוב – השחיינים שכבר השיגו את קריטריון הזמן האולימפי.

קריטריונים ריו שחייה


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג