המנצח באולטרה צ'לנג' רימונים למרחק 514 ק"מ סיים לאחר 28 שע'

אחת התחרויות הקשוחות בארץ התקיימה בסוף השבוע, כשנקודת ההתחלה היתה בכנרת ושער הסיום באילת. 10 ק"מ שחייה, 420 ק"מ רכיבה ו-84 ק"מ ריצה. מי באמת עושה את זה?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחת התחרויות היותר קשוחות בתחום ספורט הסבולת, "אולטרה צ'לנג' רימונים", התקיימה בסוף השבוע האחרון בארץ בפעם השנייה ברציפות. מדובר בתחרות הנמשכת במשך שלושה ימים למרחק כולל של 10 ק"מ שחייה במים פתוחים, 420 ק"מ רכיבה ו-84 ק"מ ריצה והיא מצטרפת לעוד תחרות סבולת המתקיימת בישראל הנקראת "אולטרמן" שמתקיימת מדי שנה בחודש נובמבר.

שחייה בכנרת למרחק של 10 ק"מ  | צילום: רון פלד

השחייה היתה למרחק של 10 ק"מ בכנרת ובאותו יום רכבו המשתתפים למרחק של 144.4 ק"מ. ביום השני הם רכבו למרחק של 275 ק"מ מצפון לדרום וביום השלישי קינחו בריצת שטח של 84.4 ק"מ (מרתון כפול) שהסתיימה באילת. המנצח הכללי בתחרות היה ברוך גבריאלי, שסיים את האתגר בזמן מצטבר של 28:11 שעות. הוא שחה 10 ק"מ ב-3:34 שע', מיד לאחר מכן רכב 120 ק"מ בזמן של 4:39 שע'. ביום השני הוא רכב 275.8 ק"מ ב-10:37 שע' ואת האולטרה מרתון למרחק 84.4 ק"מ רץ ב-9:24 שע'. הוא הקדים את עדי הלר, שביום הראשון שבר את שיא התחרות בשחייה ל-10 קילומטרים עם 2:39 שע' (השיא הקודם היה 2:53 שע').

מנצח האולטרה צ'אלנג ברוך גבריאלי | צילום: באדיבות ליאור כהן

בסופו של דבר, שבעה אנשים השתתפו בתחרות האישית ויחד אתם התחרו עוד 8 שחולקו לארבעה זוגות שבהם כל משתתף ביצע חצי מהמרחק. הפעם, המשתתפים התמודדו עם תנאי מזג אוויר קשים שכללו טמפרטורות גבוהות במיוחד ביום השני, אבל כולם הצליחו לעמוד בזמני הקאט-אוף.

רוכב אופניים באולטרה צ'לנג' ישראל

420 קילומטר על אופניים. אולטרה צ'לנג' ישראל | צילום: רון פלד




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג