המים גועשים בעולם השחייה: "היא בגדה בי ושכבה עם השותף שלה לאימונים"

קטינקה הוסזו, אחת השחייניות הטובות בעולם, הודיעה על פרידה מבעלה ומאמנה. התגובה המפתיעה לא איחרה לבוא, כשהיא הואשמה בבגידה ובניצול לטענתו. הסיפור המלא שמרעיד את ענף השחייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ב-6 באוגוסט 2016 אנשי התוכן של NBC התרגשו מאוד מהצילומים של שיין טאסאפ, מאמנה ובעלה של השחיינית קטינקה הוסזו, מעודד אותה מהיציע בדרך לשלוש מדליות זהב אולימפיות. הם פרסמו בטוויטר של עמוד המשחקים האולימפיים של NBC קטע וידאו קצר של טאסאפ מעודד ומתחת נכתב: "תמצאי מישהו שיאהב אותך כפי שבעלה של קטינקה הוסזו אוהב אותה".

עוד כתבות בנושא 
שיא עולם מדהים לקייטי לדקי ב-1,500 חופשי 
שחיין העבר אמיר גניאל נפטר 
שני שיאים ישראלים בני 10 נשברו בגביע האיגוד בשחייה 

שידוך "מנצח"

האמת היא שזה באמת נראה כמו סיפור אהבה מושלם. מצד אחד אחת השחייניות הטובות בעולם בשנים האחרונות, שהחלה לפרוח קצת אחרי שעברה להתאמן אצל בן זוגה, אותו הכירה כמה שנים לפני כן במכללת דרום קליפורניה שם שניהם התאמנו. השידוך הזה הפך למנצח, ובשנים שבהן הוסזו מתאמנת תחת שרביטו של טאסאפ, היא גם הפכה לכוכבת אולימפית, גם הפכה לשיאנית עולם בכל 5 משחי מעורב אישי בבת אחת (כולל משחי בריכות קצרות) וגם זכתה ב-7 מדליות זהב באליפויות העולם (לא כולל בריכות קצרות שם זכתה ב-7 מדליות זהב רק באליפות האחרונה ב-2016).

טאסאפ הוכיח את עצמו כמאמן עם קבלות, יחד עם הוסזו הוא פתח מועדון שחייה בשם "איירון אקווטיקס" בבודפשט שהיא אחת מערי השחייה המובילות באירופה ובעולם, והכל נראה מצוין. גרף ההתקדמות של הוסזו עלה למעלה, טאסאפ נראה כמו המעריץ מספר 1 והמאמן מספר 1 בעת ובעונה אחת, וגם העובדה שהם כמעט ולא פספסו אף תחרות בעולם הפכה את הספורטאית ההונגריה מספר 1 לשחיינית עשירה מאוד. זו בדיוק הסיבה ששמועות על פרידה בין בני הזוג בסוף 2017 זעזעו את עולם השחייה. הרי יש לכך משמעות כפולה – מצד אחד בכל העולם הפכו אותם לאחד הזוגות המוכרים היותר רומנטיים, ובנוסף גם אי אפשר היה להתווכח עם ההשפעה שיש לו עליה מבחינה מקצועית.

השמועות לא הגיעו סתם, כי בסוף השנה הקודמת קרו גם מספר דברים מוזרים בשחייה ההונגרית. ויכוח קולני בין טאסאפ לאחד ממאמניו במועדון במהלך תחרות מקומית, הפך לכותרת בתקשורת ההונגרית והגיע לשיא כשאותו מאמן תבע את טאסאפ ונהנה מהוסזו שהעידה לטובתו ונגד בעלה שבכלל טען שהרקע לכל הוויכוח היה שאותו מאמן איים על אשתו. במקרה אחר, טאסאפ נראה עצבני מאוד בתחרות גילאים בהונגריה ובמהלך ויכוח עם שופטים על ענייני פסילה בזינוק שלא מצאה חן בעיניו, הוא הניף לעברם אצבע משולשת.

כבר ב-2017 זה לא נראה טוב. קטינקה הוסזו | צילום: Doha Stadium Plus Qatar

"היא בגדה בי"

בדצמבר 2017 הוסזו וטאסאפ הופיעו בנפרד לטקס פרסי הספורט בהונגריה ואז כבר היה בסיס איתן לשמועות. ובכל זאת, השניים ניסו לפתור את הבעיות שלהם וממש בחודש שעבר הם הפיצו באינסטגרם תמונה משותפת כשברקע הר פוג'י ביפן. בכיתוב טאסאפ הודה לאשתו על חגיגת יום הולדת נפלאה ועל כך שהיא אמרה לו שהתקופה הטובה בחייו רק מתחילה. קצת יותר מחודש לאחר מכן, קרה ההפך הגמור וכל הלכלוך יצא החוצה. ביום חמישי קטינקה הוסזו הודיעה באופן רשמי בעמוד הפייסבוק שלה שהיא כבר לא תתאמן יותר עם טאסאפ. היא הגדירה את הפרידה כ"בעיות אישיות" בין שניהם, וכעת כבר היה ברור שהזוג המלכותי של הספורט ההונגרי בדרך להיפרד, כשבמקביל היא גם הגישה תביעה לגט.



את ה"פצצה" כפי שנהוג לומר לעתים במקרים כאלה, הנחית באותו יום ברשתות החברתיות שיין טאסאפ. וכך הוא כתב בפייסבוק: "מגיע לכם לדעת את האמת, הסיבות האישיות שהיא מדברת עליהן הן שהיא בגדה בי. היא הרסה את קדושת הנישואין שלנו ושכבה עם השותף שלה לאימונים דניאל דודאס. בסוף נובמבר הוכיתי בתדהמה מהידיעה הזאת, וכל תקווה שהיתה לי להציל את הנישואין נהרסה על ידי קטינקה, שאמרה שכל הבעיות שלנו נוצרו בגללי ובגלל האופי שלי". טוסופ גם ציין שהוא ניסה לסלוח לה, אבל מצדה לא נעשה כל מאמץ לנסות ליישר את ההדורים: "אני מאמין שהיא מעולם לא אהבה אותי, היא רק אהבה את המסירות שלי אליה" הוא כתב.

מעריציה של קטינקה הוסזו הוכו בתדהמה מן הסתם, וככל הנראה רבים ציפו לקבל ממנה תגובה. העניין הוא שבאותו סוף שבוע סוער, עמוד הפייסבוק של הוסזו שכלל 503 אלף עוקבים נמחק, והתגובה שלה באינסטגרם לא איחרה לבוא: "לצערי עמוד הפייסבוק שלי נמחק. שיין ואני ניהלנו את העמוד הזה ולא אני מחקתי אותו. אני מנסה לעבוד על פתרון ומקווה שבקרוב אוכל לתקשר אתכם שוב".

הוסזו מודיעה לעוקבים באינסטגרם על מחיקת עמוד הפייסבוק שלה

אז מה שבטוח זה שכבר לא נראה את השניים האלה יחד בבריכה, לפחות לא עם אינטרסים משותפים. הוסזו בת ה-29 מכוונת גם למשחקים האולימפיים בטוקיו שאולי יהיו האחרונים שלה, אבל מה שבטוח זה שהוא תופיע לשם עם מאמן אחר בפעם הראשונה מאז משחקי לונדון 2012 הלא מוצלחים מבחינתה, אז המאמן שלה היה דייב סאלו האמריקאי. ולגבי טאסאפ, הוא הוכיח את עצמו כמאמן טוב אבל יצטרך להוכיח זאת מחדש גם עם שחיינים אחרים ככל הנראה. אם הוא ירצה להמשיך ו"לפתוח" את הנושא שתפס כל כך הרבה כותרות בסוף השבוע, קרוב לוודאי שמישהו כבר יציע לו לכתוב על זה ספר או תסריט.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג