הכנות ראשונות לטור טראנס אלף

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:הראל נחמני




הראל נחמני ורונן שיריזלי, הם שני רוכבי אופניים חובבים מקבוצת 'אשכולות', שהחליטו לאתגר את עצמם מעט יותר מידי, וכיום הם מכינים את עצמם לקראת מרוץ הטור טרנס אלפ שיתקיים בחודש יולי הקרוב






מרוץ הטראנס אלפ הוא אחד ממרוצי האופניים הקשים והמפרכים ביותר בעולם, על המתחרים לסיים 900 ק"מ של עליות ומורדות בתנאי מזג אוויר קשים של הרי האלפים. מרוץ הטראנס אלפ הראשון התקיים בשנת 2004, שלושה ישראלים השתתפו בו כבר בעבר אך מעולם לא סופר הסיפור שלהם. אתר שוונג יביא לכם את סיפורם האישי של הרוכבים החדשים, הראל נחמני ורונן שיריזלי, שכבר החלו בהכנות למרוץ, דרך נקודת מבטו האישית של הראל.


פרק ראשון
כל מסע של מאות קילומטרים מתחיל בדברים הקטנים




אחרי שהחלטנו על השתתפות ב- tour transalps וקיבלנו אור ירוק מהמשפחות, מגיע חלק לא פחות קשה והוא ההתארגנות לאירוע. חשוב לזכור שבניגוד לתחרויות איש הברזל אשר מסתיימות ביום אחד ארוך ומתיש, כאן לפנינו 7 ימים ארוכים ומתישים, כאשר כל יום מסתיים בנקודה אחרת, עובדה המחייבת אותנו להיערכות לוגיסטית מורכבת ושונה מכל מה שהכרנו עד היום.

מאיפה מתחילים, מה קודם למה, ומה יותר חשוב, שאלות קשות שלעצמן, רק שכחנו פרט אחד קטן, אמנם אנחנו החלטנו להשתתף, אבל ההרשמה עוד לפנינו, ומה לעשות שהמרוץ פופולרי ומתוך כמה אלפי זוגות המבקשים להירשם, רק 550 מתקבלים בסופו של דבר. קטן עלינו, חשבנו לעצמנו וחיכינו ליום שבו תתחיל ההרשמה כדי שנוכל להבטיח השתתפותנו.






סט ויגיל – איטליה

היום הגורלי הגיע ותוך פחות מ- 5 דקות, נחטפו 250 מקומות, אנחנו כמובן היינו מחוץ לרשימה. מה עושים שהדברים לא מסתדרים עפ"י התוכניות, כמו ישראלים טיפוסיים, חיפשנו קומבינות. טלפון ללני אנגלהארדט, ישראלי שכבר השתתף בטור ומכיר את המארגנים, כמה שיחות טלפון לא רשמיות, והאישור המיוחל התקבל. "עכשיו נגמרו התירוצים", אמרתי לשותפי רונן כאשר הגיעה הודעה רשמית מגרמניה בסוף דצמבר: welcome to the tour transalps 2008.

מעתה החלה הספירה לאחור, שבעה חודשים לפני האירוע. חלוקת העבודה בינינו הייתה ברורה למדי, רונן יהיה אחראי על העניינים המקצועיים, מאמן ותוכניות אימון. אני אהיה אחראי על השגת ספונסרים ומקורות מימון על מנת שנוכל להגיע לתחרות ב "סטייל". תחשיב עלויות קצר העלה שאנו זקוקים לכ- 100 אלף שקל על מנת להכין עצמנו כראוי ולהגיע לתחרות בתנאים אופטימליים. אופניים מתאימות, ציוד נלווה, תזונה, עלויות רישום, מאמן, מחנות אימונים, ביגוד מתאים וכרטיסי טיסה בנוסף לעלויות הכרוכות בשהות של שבעה ימים בחו"ל, עולים הרבה מאוד כסף.

כספורטאים חובבים החלטנו שהסיכוי היחידי לגייס ספונסרים עובר דרך חברים ודרך פרסום. כתבה של עמוד במדור הספורט (והתודות לאילן אולמן) עשתה את העבודה, וכך נרתמו עמי אלעזרי, מנכ"ל חברת מילניום סולאר בה אני עובד, צח ודני המופלאים מבית הטריאתלטים time trial, ארז ומוטי מחברת DAA יבואני אופני Canondale System 6 עליהם אנו רוכבים וצוות אתר לקידום הספורט בישראל shvoong החושפים את סיפור המסע ועוד רבים וטובים המסייעים לנו על מנת שנוכל להגיע לאלפים ב"סטייל".
מרכיב נוסף וחשוב בשלב זה הוא בחירה של מאמן מתאים. מעטים המאמנים בישראל היום שיש להם ידע בהכנה לתחרויות אופניים ארוכות הנפרשות על שבוע ימים. הבחירה בגדעון נבעה בשל היכרותו את שותפי רונן אותו הוא מאמן בליגה למקומות עבודה, ובשל נכונותו להצטרף אלינו כמלווה לימי התחרות.

חיזוק אחרון להחלטה על השתתפות בתחרות קיבלתי מידידי הטריאתלטים, אילן גרוכר ואבישי רביב אותם פגשתי בתחרות איש הברזל בניס צרפת ב- 2005 . "איירונמן זה משחק ילדים לעומת הטור", אמר לי אילן, "אל תחשוב פעמיים", הוא הוסיף. בשבילי זה היה מספיק.






סקסטן – איטליה

האימונים הרשמיים החלו בחודש ינואר 2008 ברכיבות נפח אינסופיות, כאשר הטמפרטורה הממוצעת לתחילת הרכיבות בשעות הבוקר עמדה על כ- 2 מעלות. מה גם שמרכז הכובד של האימונים שלנו היה המושבה הציורית גבעת-עדה, שמשום מה הטמפרטורה הממוצעת בה נמוכה תמיד ב- 4-5 מעלות מהטמפרטורה בישובים הסמוכים לה.
טור טראנס אלפס 2008 עובר דרך עיירות שקטות ומקסימות לאורך האלפים הגרמנים, אוסטרים בעיקר בהרי הדולומיטים האיטלקיים, ומסתיים על חוף הים, לא הרחק מעיר התיירות האיטלקית ונציה.
שוונג מאפשרת לקוראיה סקירה על האתרים השונים, בהם יעבור הטור.

רשימת העיירות בהן עובר הטור:

Oberammergau

Sölden

Brixen

St. Vigil

Sexten

Falcade

Feltre

Bibione








מסלול – טור טראנס אלפ 2008



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג