הישראלים באליפות העולם בטריאתלון

האליפות כבר החלה, והמשלחת הישראלית לאליפות העולם באוסטרליה תהיה מצומצמת ביותר, ותמנה שניים בלבד. שניהם כבר שם, מוכנים ומלאי מוטיבציה, אלופי ישראל לנוער: פאני בייסרון ורון דרמון יזנקו ביום ראשון לפנות בוקר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


האליפות כבר החלה, והמשלחת הישראלית לאליפות העולם באוסטרליה תהיה מצומצמת ביותר, ותמנה שניים בלבד. שניהם כבר שם, מוכנים ומלאי מוטיבציה, אלופי ישראל לנוער: פאני בייסרון ורון דרמון יזנקו ביום ראשון לפנות בוקר

מאת:ניר רייכמן


רון התחיל להתאמן בגיל 8 בקבוצתו של אלי גז בלהבים, ותמיד היה חזק בגילו. פרץ לתודעה כאשר הפתיע באליפות אירופה לנוער בקופנהגן 2007 וסיים את האליפות במקום ה – 27, עוד בטרם מלאו לו 15 (האליפות עד גיל 19). בשנת 2008 שיפר את הישגו וסיים במקום ה – 21. כמו כן הוא ניצח בפער ניכר באליפות ישראל לנוער. השנה סיים במקום ה – 12 באליפות אירופה בדואתלון שנערכה בבודפסט, שם תיערך אליפות העולם בטריאתלון בשנה הבאה.


Copyright: ITU media

כחלק מההכנות לאליפות העולם, רון טס לאוסטרליה להתאמן באחד המועדונים הטובים בעולם בבריזבן. לפני שבועיים החל את השתתפותו במחנה אימונים של האיגוד העולמי. בתוקפה זו צבר ביטחון לקראת האליפות. הוא יזנק לצידו של אלוף אירופה הטרי והמועמד הבכיר לניצחון, ג'ונתן בראונלי, אחיו של אליסטר המדורג ראשון.

פאני, שעד שנת 2008 לא הצליחה לנצח באליפות ישראל, התחילה עם הספורט בגיל 11. לטענתה לא הבינה במה מדובר בהתחלה. לאורך השנים הפגינה שיפור מתמיד, ששיאו נכון לעכשיו, כאשר השתלטה ללא עוררין על מקצי הנוער בשנת 2008, כולל ניצחון באליפות ישראל לנוער.  בשנה זו הפתיעה את כולם כשכבר באליפות אירופה הראשונה בה השתתפה, הגיעה במקום ה – 33 המכובד, ובמקום ה – 37 בעולם.

פאני נמצאת אחרי תקופה קשה של אימונים ועכשיו מתחילה לצבור כוחות לקראת האליפות. שניהם צעירים ולשניהם יש עוד המון מה להגיד ולהשתפר. מיד אחרי התחרות באוסטרליה, יטוסו השניים לספרד, לתחרות הקריטריון לאולימפיאדת הנוער, שתערך באוגוסט 2010 בסינגפור.

   

בשנים הבאות ינסו השניים לתת קפיצה נוספת והתברג בצמרת הטריאתלון העולמי בנוער, ב – U23, ובעלית. הם לא מתביישים לדבר על הרמות הגבוהות ביותר.

אליפות העולם באקווטלון
אירוע הפתיחה של האליפות. תחרות קצרה יחסית, הכוללת 2.5 ק"מ ריצה, 1 ק"מ שחייה, 2.5 ריצה. ראשון המסיימים הוא אנטוניו מנסור מברזיל, שעבר את המרחק ב29 דק' ו12 שניות. בנשים ניצחה סמנטה וורינר הניו זילנדית, למרות שטעתה והאריכה במעט את מסלול השחייה. היא תזנק גם לגמר אליפות העולם בטריאתלון, שייערך ביום ראשון. ירון כהן, אלוף העולם בקבוצת גילו, לא ייצא לתחרות עקב פציעה.


זינוק אקווטלון – גברים ונשים ביחד Copyright:Frank Wechsel/triathlon.org



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג