הישורת האחרונה של שלומי לאון למרתון ברלין 2012

המחשבות על מרתון ברלין עלו בתחילת 2012. הרגשתי התקדמות משמעותית ביכולתי וקבעתי לעצמי יעד לשיפור שיאי האישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המחשבות על מרתון ברלין עלו בתחילת 2012. הרגשתי התקדמות משמעותית ביכולתי וקבעתי לעצמי יעד לשיפור שיאי האישי

מאת:שלומי לאון*



כל הכתבות על מרתון ברלין – כאן


התייעצתי עם זהבה שמואלי – המאמנת האישית שלי  – והחלטנו שמרתון ברלין הוא יעד מצוין. במסלול זה נקבע שיא העולם ואני מאמין שבהשראתו אשפר את שיאי. מערך האימונים שבנתה זהבה הושתת על אימוני מסלול, שטח, כוח, סיבולת, הגברת קצב, אימונים בגבהים ועוד. 


באותה התקופה נחשפתי לראשונה לתוסף המגנזיום – מגנוקס ספורט. ביום שישי אחה"צ הגעתי, כששרירי תפוסים ועייפים, לקבל ערכת משתתף במרוץ עין גדי אחרי בוקר בו השתתפתי באליפות ישראל במרוצי שדה. דודו, איש המגנזיום, הציע לי להתנסות בתוסף החדש – ואני התנגדתי מיד. לא האמנתי בתוספים, כדורים ו"שטויות כאלה". אחרי שיחה קצרה עם אורית (אשתו) השתכנעתי שהמוצר נבדק, נמצא יעיל ובטוח והחלטתי לנסות. 

הפתעה במרוץ
אני מודה שהתכוונתי לרוץ ריצת שחרור, אך תחושות הגוף בבוקר המרוץ (אחרי כמוסה אחת שלקחתי בלילה) הפתיעו אותי. נטלתי את הכמוסה השנייה שעה לפני המרוץ ויצאתי לדרך. הגוף היה משוחרר והשרירים זמינים להאיץ. קשה להסביר למי שלא התנסה בתחושה המדהימה של האפשרות ללחוץ והגוף נענה. הגוף נענה בצורה כ"כ טובה שהצלחתי לסיים במקום השלישי.

בנינו תכנית עבודה אינטנסיבית משולבת במרוצים וביעדי תוצאות. אני ממשיך לצרוך מגנוקס ספורט בכל לילה לפני השינה. אימוני המסלול בימי שני בערב אליהם הגעתי מאז ומתמיד בחשש מהבוקר שאחרי – הפכו אינטנסיביים יותר, ובבקרים שלמחרת אני כמו חדש. 

התחלתי את חודש מאי בקצב של כ – 100 ק"מ לשבוע וסיימתי בכ – 120 ק”מ'/שבוע, בסוף יוני כבר הייתי בקצב של כ–140 ק"מ/ שבוע. יולי כ-150 ק"מ/שבוע ובאוגוסט כבר הגעתי ל-160 ק"מ/שבוע. בסוף אוגוסט קבעה זהבה שמואלי את קצב היעד למרתון ובתחילת ספטמבר המסכמת.

שלומי לאון

(צילום:טלי שיאצו דיגיטלי)


המגנזיום שיפר את קצב התאוששות הגוף בלילה, שיפר את איכות השינה והוא מאפשר לי לעמוד בקצב האימונים מחד ולהמשיך לעבוד ולשמור על אורח חיים רגיל מאידך.

כיעדי ביניים הצבנו את שיפור שיאי האישי באליפות ישראל למרחק 10,000 מ' – ואכן הצלחתי לקזז כ-40 שניות מהתוצאה אותה השגתי לפני שנה.
בחצי מרתון פארק הירקון – בו בדקתי את קצב הריצה המיועד לברלין שוב קבעתי שיא אישי וקיזזתי כ-2 דקות מהתוצאה שהקנתה לי מקום שלישי במרוץ עין גדי.

תכנית עבודה מסודרת עם מאמן/ת, אורח חיים ספורטיבי, תוסף מגנזיום וכמובן אימונים והתמדה הם הסוד לשיפור – נתראה בקו הסיום של מרתון ברלין.

עכשיו במבצע חגים בשוונג שופ רק 99 ש"ח
כאן

* תוכן שיווקי


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג