הישג מצוין לטריאתלט שחר שגיב: מקום תשיעי בתחרות הסבב באדמונטון; ג'ונתן בראונלי ניצח

הישג מצוין לטריאתלט הישראלי בתחרות הסבב באדמונטון שבקנדה לאחר שהגיע במקום התשיעי, 44 שניות לאחר המנצח - כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחרי תחרות סוערת אצל הבנות יצאו הגברים לדרך כאשר ריצ'רד ורגה מוביל כבר מהתחלה ופותח פער של 10 מטר עד המצוף הראשון. ג'ונתן בראונלי חברו לאימונים מיד אחריו, מוביל קבוצה קטנה עם ארון רויל ולא מחכים לאף אחד. הטריאתלט הישראלי שחר שגיב יוצא 22 מהמים ו-19 משטח ההחלפה – 29 שניות אחרי המוביל.

82409.4

הצליח לשמור על הפער מול מולה עד הסוף. ג'ונתן בראונלי

שלושת המובילים פותחים פער של 21 שניות על קבוצת הרדיפה הכוללת את ריצארד מארי, ויסנטה הרננדז ושחר שגיב, ומאחוריהם קבוצה שלישית בה נמצאים מריו מולה, פייר לה קור וקריסנטו גרחלס. אחרי לאפ אחד הפער מצטמצם ל-18 שניות ושחר שגיב משפר למקום ה-14 כשהוא עובד יחד עם כולם בקבוצת הרודפים אחרי ג'וני, רויל וורגה.

בסוף ההקפה השנייה הפער מצטמצם ל-12 שניות כאשר שגיב ממוקם כבר במקום הרביעי והדבוקה השלישית 20 שניות מאחור, כאשר מולה מוביל את הקבוצה ברכיבה מרשימה שמצמצמת 20 שניות בהקפה ובמהרה קבוצות הרדיפה מתאחדות ובסוף ההקפה השלישית הפער כבר עומד על 10 שניות בלבד, כאשר מארי ממוקם 15, שחר 19 ומולה במקום ה-21 כ-14 שניות לאחר המובילים.

82409.2

הגיע במקום השני. מריו מולה

בהקפה האחרונה המובילים עובדים קשה כדי להגדיל את הפער ומצליחים להגדיל את הפער ל-20 שניות, אבל בסוף ההקפה הפער יורד להיות חד ספרתי. שגיב יוצא לריצה 8 שניות לאחר בראונלי במקום ה-8, פריירה, מארי ומולה מיד אחריו ונוצרה קבוצת רדיפה אחרי ג'וני. לאחר הקפה אחת ובראונלי מצליח ליצור פער של 14 שניות על מארי ומולה וארבעה רצים נוספים, ביניהם שגיב אשר ממוקם כעת במקום ה-7. באמצע ההקפה השנייה מארי, מולה ושלדון נפרדים משאר החבורה ומנסים לצמצם את הפער למוביל. להקפה האחרונה יוצא בראונלי עם פער של 18 שניות על מולה ומארי. שגיב נשאר במקום השמיני כחצי דקה לאחר המוביל. לקראת הסוף בראונלי מצליח לשמור על הפער שלו על מולה עד הסוף, מולה מגיע שני ומארי עם הארד שלישי. שחר שגיב עם הישג מצוין במקום התשיעי, 44 שניות לאחר המוביל.

גברים


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • או ש או ש הגיב:

    בהחלט הישג מצויין במיוחד כשמדובר בליינאפ המתחרים שהתייצב לתחרות מיד אחרי האולימפיאדה.
    צריך לזכור שזה מרחק ספרינט ובאולימפי הכל משתנה.
    יחד עם ההישג של דרמון בריו בהחלט ניכר שישראל קפצה מדרגה בזירה הבינלאומית.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג