הישג אדיר לאנטונינה רזניקוב באיירונמן דרום אפריקה

אשת הברזל הישראלית הבכירה כיום ניצחה בקטגוריית הגיל 30-34 בתחרות היוקרתית והשיגה בפעם השניה את הסלוט לאליפות העולם בהוואי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב מנצחת בישראמן גרמין 2016
אנטונינה רזניקוב מנצחת בישראמן גרמין 2016

להורדת אפליקציית שוונג החדשה לחצו על חנות היישומים של הנייד שלכם:

APP GOOGLE

אנטונינה רזניקוב, שהיום היא אשת הברזל הבכירה בארץ, רשמה היום (ראשון) את ההישג הטוב ביותר בקריירת תחרויות איש הברזל שלה שהחלה בשנת 2015. רזניקוב ניצחה בקטגוריית הגיל שלה (30-34) באיירונמן דרום אפריקה, ובכך השיגה גם סלוט לאליפות העולם בהוואי, בה היא תתחרה בפעם השניה ברציפות.

אנטונינה רזזניקוב בסיום

הישג מרשים במיוחד. אנטונינה רזניקוב | צילום: צלמי שוונג

זו היתה התחרות הרביעית של רזניקוב למרחק איש ברזל. ביוני האחרון היא התחרתה באוסטריה שם סיימה שניה בקטגוריית הגיל שלה והשיגה סלוט להוואי, אלא שבאליפות העולם היא התקשתה יותר והיתה רחוקה מהצמרת בקטגוריה שלה. בתחילת 2016 היא התחרתה לראשונה במרחק המלא בישראמן גרמין, וניצחה בין הנשים במגרש הביתי שלה. היום היא חצתה את קו הסיום בזמן של 10:12:04 שעות, ולא רק ניצחה בקטגוריית הגיל שלה אלא סיימה במקום ה-13 בין הנשים כשהיא רחוקה בעשר דקות מהמסיימת העשירית.

עוד כתבות בנושא 
האם זו התרמית הגדולה בהיסטוריה של האיירונמן? 
סיפורה המרתק של אנטונינה רזניקוב
כל מה שרציתם לדעת לקראת טריאתלון ישראמן צפון חיפה 

רזניקוב מאוד השתפרה לאחרונה בשחייה שלה, ויצאה מהמים אחרי 1:10:55 שעה ל-3.8 הקילומטרים. זה הספיק לה באותו רגע למקום השמיני בקטגוריה שלה, ואת הפערים היא צמצמה בעיקר ברכיבה, אותה סיימה במקום השני בקטגוריה אחרי שרכבה במשך 5:22 שעות את 180 הקילומטרים. את המרתון היא עשתה בזמן של 3:31:52 שעות בקצב די יציב יחסית לתחרות איש ברזל, וההישג הזה הוביל אות כאמור לראשות הפודיום בקטגוריית הגילש לה. בניגוד לשנה שעברה שבה היא השיגה סלוט בחודש יוני, כעת יהיה לרזניקוב יותר זמן להתכונן לקראת אליפות העולם בהוואי וזה כמובן יתרון גדול.

צילום: ניר עמוס

עכשיו יהיה לה יותר זמן להתכונן לאליפות העולם. אנטונינה רזניקוב | צילום: ניר עמוס

המנצחת הכללית בין הנשים בדרום אפריקה היתה קאיסה לטונן הפינית שקבעה 9:06:50 שעות. המנצח בגברים היה בן הופמן האמריקאי, סגן אלוף העולם מ-2014, שחצה ראשון את קו הסיום בזמן של 8:12:37 שעות והקדים בקצת יותר משתי דקות את טים ואן ברקל האוסטרלי.

רזניקוב היא הישראלית השניה שכבר הבטיחה את מקומה באליפות העולם 2016 אחרי ג'יל בן דור שעשתה זאת עוד בסוף העונה הקודמת באיירונמן ברצלונה (קטגוריית גיל 55-59). בחודש הבא ינסו לעשות את זה דורה הלר ואלעד שרעבי, שיתחרו באיירונמן טקסס.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אסף הגיב:

    מה כל כך אדיר בהישג? שעה אחרי המובילה, שחייה איטית מאוד, ריצה בינונית למדי. אין צורך לפאר את מה שאין צורך לפאר. שדה המשתתפות ביחס לקונה היה חלש והתוצאה הוא ניצחון בקטגוריה. זה הכל. לא צריך לקדש בינוניות.

  • מתן הגיב:

    ומצד שני, לא צריך לקדש ישראליות מכוערת מצויה וחסרת תכלית. ביום שבו נשים יעשו פה הישגים ותוצאות כאלה יותר מאחת לשנה, אז אולי התגובה שלך תהיה רלוונטית, וגם אז מלאת קנאה. בינתיים יש לנו פה רק שתיים כאלה אז ברוח הדברים שלך- לא צריך להיות פלוץ איפה שלא צריך. אם אתה לא מסוגל לפרגן אחרי הישג כזה למישהי שנמצאת בספורט הזה שלוש שנים אז קודם צא לרוץ מרתון יותר טוב ממנה ואם זה עדיין לא יספיק, תשלוף את המקל מהת-ת..

    1. אסף הגיב:

      מתן, אני רץ מרתון יותר מהר ממנה וכך גם רבים מחבריי ועוד כמה נשים שאני מכיר. התגובה היא מציאותית. החגיגה סביב הישג מאוד פושר היא זו שאינה מציאותית. אני בטוח שהיא ספורטאית נהדרת ובהחלט מאחל לעוד הישגים שכאלו אך חשוב לתאר את הדברים באופן מדויק ולא כפי שנעשו הבוקר בידיעות אחרונות.

  • אמיר הגיב:

    איזה כיף לקרוא כזו כתבה בבוקר לפני האימון. בחורה מישראל עם סיפור חיים מורכב משיגה השג משמעותי ברמה העולמית. לכותב הראשון – אין לי מילים לתאר את הבוז אליך.
    בהצלחה רבה בהמשך במקצוע הקשה כל כך שבחרת.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג