הייתם רשומים באיגוד הטריאתלון משנת 2005? אתם רשאים לבחור מחר

לא כולם יודעים, אבל אם הייתם חברים באיגוד הטריאתלון ואפילו רק לשנה אחת בלבד, אתם רשאי לבחור בבחירות שיתקיימו מחר לתפקיד יו"ר איגוד הטריאתלון וחברי ההנהלה, אף אם לא שילמתם או חידשתם את החברות בעשור האחרון - היכנסו לבדוק אם אתם זכאים לבחור
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הבחירות לתפקיד יו"ר איגוד הטריאתלון וחברי ההנהלה יתקיימו מחר (שישי) וביום שבת. הבחירות הן לתקופה של 4 שנים ומתמודדים על התפקיד שני מועמדים: יו"ר איגוד הטריאתלון: יובל חץ ומיכאל זיו. חץ הוא היו"ר המכהן ואילו זיו היה בעבר יו"ר האיגוד ומתמודד שוב על התפקיד לאחר שמילא אותו כבר בעבר.

לראיון בשוונג עם יובל חץ – היכנסו לכאן

לראיון בשוונג עם מיכאל זיו – היכנסו לכאן

חשוב לדעת כי על פי התקנון, כל מי שהיה חבר האיגוד החל משנת 2005 ואפילו רק לשנה אחת בלבד, רשאי לבחור בבחירות אלו. נקודה זו חשובה ובעצם מאפשרת לכל אחד, אף אם לא שילם או חידש את החברות באיגוד משנה זו, להגיע, להצביע ולהשפיע. רוצים לדעת אם אתם רשומים בפנקס הבוחרים? בידקו כאן. חשוב לציין כי על מנת להזדהות יש להגיע לקלפי הבחירות עם תעודה מזהה שיכולה להיות תעודת זהות או רישיון נהיגה. על הבוחרים להצביע עבור עד 8 חברי ועד מנהל ועבור יושב ראש (אין חובה להצביע ליו"ר) עד מועמד אחד.

9 מתוך 10 הקלפיות המפוזרות בארץ תהיינה פתוחות רק ביום שישי, רק הקלפי המוצבת בכפר המכביה תהיה פתוחה גם ביום שבת עד 22.00 בלילה.

לנוחיותכם רשימת 10 הקלפיות הפזורות בארץ ושעות הפעילות שלהן
קלפייות

ראו כאן אם אתם זכאים לבחור



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג