היום יערך מרתון טבריה ה- 34

מסיבת עיתונאים אופטימית, עומק איכותי חסר תקדים ותחזית מזג אוויר מבטיחה. הכל מוכן למרתון שיא 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מסיבת עיתונאים אופטימית, עומק איכותי חסר תקדים ותחזית מזג אוויר מבטיחה. הכל מוכן למרתון שיא 

מאת:יאיר בן עמי


מסיבת עיתונאים הגדולה בתולדות מרתון טבריה הבינלאומי הבטיחה רבות לקראת הזינוק. כל הדוברים ציינו את הארגון הנפלאה, מזג האוויר המבטיח והעומק האיכותי של הרצים שהובאו לטובת מרתון איכותי. לדברי מזכ"ל איגוד האתלטיקה יהיו על קו הזינוק למעלה משלושים רצים ברמה הנדרשת להתפתחות של מרוץ איכותי ואולי אפילו שיא מסלול.

ראש עיריית טבריה עובד שלישי משמאל
ראש עיריית טבריה עובד שלישי משמאל
צילום: עופר ביידה


ראש עיריית טבריה, זהר עובר, ציין את מחויבות העיר למרתון.
עובד הצליח השבוע ליצור תקדים בספורט הישראלי כאשר הגיש בג"ץ על סירובה של משטרת ישראל לאשר את קיום מרוץ ההצדעה וגרם למשטרה לחזור בה מסירובה עוד לפני הדיון בעתירה.

מסיבת עיתונאים מרתון טבריה 2011
מסיבת עיתונאים מרתון טבריה 2011
צילום: עופר ביידה



הרצים האורחים הבטיחו לעשות כל שביכולתם כדי לשבור את שיא המסלול.
דווקא הישראלים היו שקטים במסיבת העיתונאים ודומה כי העובדה שתשומת הלב הוסטה בעיקר לכיוון מארגני המרוץ והרצים האורחים מחו"ל הייתה נוחה להם. זהר זמירו וזבדיה וודג', אשר על פי רוב ההערכות יתמודדו על תואר אלוף ישראל במרתון לשנת 2011, לא רצו לדבר על הצפוי במרתון. זמירו הסכים לומר רק כי הוא מקווה שההרגשה הטובה ממחנה האימונים הארוך ממנו שב (באתיופיה) תגיע גם למרתון.

הרצים האורחים במסיבת העיתונאים מרתון טבריה 2011
הרצים האורחים במסיבת העיתונאים מרתון טבריה 2011
צילום: עופר ביידה


אסף בימרו, שלא יזנק מפאת פציעת ברך, התלבט רבות לפני שהצביע על וודג' כמי שיהיה לו יתרון קל על פני זמירו. רצת המרתון האולימפית ואשת השנה של אתר שוונג, זהבה שמואלי, אמרה כי היתרון המוכח, מריצות קודמות, הוא של וודג' אך ציינה כי אם זמירו יצליח להיות סבלני יותר משהיה בעבר (בריצות מרתון) ייתכן והוא יעשה תוצאה איכותית.

המרתון של טבריה הוא תקוות הרצים הישראלים
לקביעת קריטריון לאליפות העולם במרתון ולא רק זמירו ו-וודג' מקווים להשיגו. לדברי מזכ"ל איגוד האתלטיקה יש כמה רצים ישראלים נוספים שיכולים לקבוע את הקריטריון. תחזית מזג האוויר מבטיחה רבות וכל שנותר הוא לחכות לשעות הצהריים של יום חמישי כדי לראות מה יעשו המתחרים.

תמונות
מרתון טבריה 2010



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג