היום בקייפטאון: הטריאתלטים הישראלים פותחים עונה

שחר שגיב ינסה לתפוס מקום בצמרת בתחרות הראשונה שלו השנה בסבב גביע העולם. גם אמיתי יונה, רן שגיב ורועי זוארץ יהיו שם. האלוף מארי פרש ברגע האחרון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלטים הישראלים המובילים יפתחו היום (ראשון) בקייפטאון שבדרום אפריקה את העונה הבינלאומית שלהם בסבב גביע העולם. שחר שגיב, רן שגיב, אמיתי יונה ורועי זוארץ ייזנקו בשעה 16:15 למקצה הספרינט, כשהמטרה של כולם היא לצבור ניקוד ולשפר את הדירוג האולימפי שלהם.

בשנה שעברה הא סיים רביעי בקייפטאון, ומה הפעם? שחר שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

שחר שגיב מדורג ערב התחרות במקום ה-32 בדירוג האולימפי, ובקייפטאון הוא יהיה אחד המשתתפים הבכירים עם סיכויים טובים לסיים בטופ 10 ולצבור ניקוד חשוב נוסף.

בשנה שעברה, שני הטריאתלטים המקומיים ריצ'ארד מארי והנרי סקומן סיימו במקומות 1-2. הפעם, האלוף מארי נאלץ לפרוש מהתחרות ברגע האחרון בגלל מחלה, וסקומן נחשב למועמד המוביל לניצחון. מי שינסו לעמוד בדרכו יהיו בין השאר ז'ואו סילבה הפורטוגלי, ויסנטה הרננדז הספרדי והאחים הרוסים דימיטרי ואיגור פוליאנסקי. אחרי השמות האלו, גם שחר שגיב מוזכר בעולם הטריאתלון שמי שיכול להתברג בצמרת של המרוץ הזה. אגב, גם בשנה שעברה הוא התחרה בקייפטאון וסיים רביעי באחת ההופעות הטובות שלו ב-2018.

עדיין רחוק מאחיו בדירוג, אבל משתפר כל הזמן. רן שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

אמיתי יונה הוא הישראלי הבא בדירוג האולימפי עם המקום ה-82 שכרגע רחוק ממקום ריאלי למשחקים האולימפיים, אבל גם הוא וגם רן שגיב המדורג 94 ינסו לשפר את זה. יונה מעודד מסיום העונה הקודמת כשדורג רביעי בתחרות מסבב גביע העולם בדרום קוריאה ואילו רן שגיב מאליפות אירופה עד גיל 23 באילת שבה סיים רביעי. ויחד אתם, גם רועי זוארץ ינסה לשפר עמדות ויהיה הישראלי הרביעי ברשימת המזנקים בקייפטאון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג