היה מנוע? שערוריה באליפות העולם בסייקלוקרוס

רוכבת בלגית נתפסה בתחרות אליפות העולם בסייקלוקרוס כשבתוך שילדת אופנייה מתחבא מנוע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הונאה טכנולוגית מנוע באופני סייקלוקרוס אליפות העולם בסייקלוקרוס צילום Dimitri Maladry

שערוריית הונאה טכנולוגית התגלתה באליפות העולם באופני סייקלוקרוס בקטגורית U23 נשים כאשר התגלה באופניה של הרוכבת הבלגית פמקה ואן דן דרייסכה (femke van den driessche) מנוע מוסתר בתוך השלדה. "זה ברור שהיתה הונאה טכנולוגית", אומר נשיא התאחדות האופניים העולמית UCI בריאן קוקסון במסיבת עיתונאים, כפי שפורסם באתר ה-BBC. "היה מנוע חבוי, אני לא חושב שיש איזשהו סוד לגבי זה. ה-UCI מחויב להגן על רוכבים שאינם רוצים לרמות", עוד הוסיף קוקסון, "לכל האנשים שמתכננים לרמות, התחרות הזו שלחה מסר ברור, אנחנו נתפוס אתכם ונעניש אתכם". כאמור הרוכבת נתפסה לאחר שבאופניה התגלו כשלים טכניים וכאשר הסירו את מוט האוכף התגלתה ההונאה. הרוכבת הצעירה טענה להגנתה בשידור בטלוויזיה הבלגית כי אלו אינם האופניים שלה.

כך עובד מנוע שהוטמן באופניים.

Van den Driessche

"זה ברור מאילו שהיתה הונאה טכנולוגית" אומר נשיא התאחדות האופניים העולמית | צילום: Dimitri Maladry

העונש שהוטל על ואן דן דרייסכה הוא השעיה של שישה חודשים וקנס שינוע בין 20,000-200,000 פראנק שוויצרי וגם צוותה של הרוכבת עלול להיענש ועדיין לא ברור אם קבוצתה גם. חשוב לציין כי הרוכבת היתה אחת המועמדות לזכייה בתחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג