הטריאתלט שחר שגיב סיים במקום ה-10 באליפות העולם בשיקגו עד גיל 23

הישג מרשים לטריאתלט הישראלי המבטיח שחר שגיב, דרמון נפל מאופניו וסיים במקום ה-16 ואיתמר אלסטר לא סיים את התחרות בשל התנגשות - הלילה ומחר: רן שגיב בנוער וגל רובננקו בנערות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב רון דרמון איתמר אלסטר טריאתלטים ישראלים באליפות העולם בשיקגו
שחר שגיב רון דרמון איתמר אלסטר טריאתלטים ישראלים באליפות העולם בשיקגו

אליפות העולם בטריאתלון יצאה היום (חמישי) לדרך בשיקגו עם התחרות לקטגוריית הגיל עד 23. רון דרמון, הטריאתלט הישראלי הבכיר שגם נאבק על כרטיס למשחקים האולימפיים בריו, קיווה לעלות על הפודיום בשנה האחרונה שלו בקטגוריית הגיל הזאת, אבל סבל מחוסר מזל כשנפל מאופניו וסיים בסופו של דבר במקום ה-16.

67311.10

ההישג של המשלחת הישראלית שייך לשחר שגיב (מימין) | צילום: שמי שגיב

ההישג של המשלחת הישראלית ביום הראשון שייך לשחר שגיב, שסיים במקום העשירי מתוך 55 מסיימים, וזה ללא ספק הישג מרשים ביותר לטריאתלט שסיים בעבר במקום ה-15 באליפות העולם לנוער. שגיב חצה את קו הסיום בזמן של 1:42:31 שעה והיה איטי ב-1:40 דקה מהמנצח האוסטרלי ג'ייקוב בירת'וויסל. שני ספרדים השלימו את הפודיום כששגיב למעשה היה איטי ב-16 שניות בלבד מנאן אוליברס שזכה במדליית הארדאיתמר אלסטר, המתחרה הישראלי השלישי בקטגוריה, לא סיים את התחרות בגלל התנגשות שגרמה לתקלה באופניו.

שחר שגיב רון דרמון איתמר אלסטר טריאתלטים ישראלים באליפות העולם בשיקגו

התנגשות עם רוכב אחר הפילה את רון דרמון (באמצע) מאופניו וגרמה לו לאבד 30 שניות | צילום: שמי שגיב

רון דרמון תפס מקום טוב בדבוקה הראשונה במהלך הרכיבה וכפי שתיאר בעמוד הפייסבוק שלו, הוא תפס את המקום השני כ-300 מטרים לסיום הרכיבה, אלא שאז התנגשות עם רוכב אחר הפילה אותו מאופניו וגרמה לו לאבד 30 שניות כמו גם את הסיכוי לפודיום. דרמון לא ויתר ויצא לקטע הריצה בן 10 הקילומטרים אותו סיים בזמן של 32:14 דקות בדרך למקום ה-16 בזמן כללי של 1:43:01 שעה. כבר בעוד שבועיים יתחרה דרמון בגביע העולם בקוזמל שבמכסיקו במטרה לצבור נקודות יקרות שיעלו אותו בדירוג האולימפי לקראת ריו 2016.

רן שגיב, אחיו הצעיר של שחר, התחרה בקטגוריית הנוער וסיים במקום ה-24 מבין 65 מסיימים בתוצאה של 54:07 דקות במקצה ספרינט. גל רובננקו השלימה את ההופעות של הטריאתלטים הישראלים באליפות העולם כשסיימה במקום ה-35 מבין 59 מסיימות בספרינט לנערות בזמן של 1:02:59 שעה.

קישור לצפייה בשידורים ישירים מאליפות העולם בטריאתלון 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יאשקה הגיב:

    מה יהיה עם דרמון?
    עוקב אחרי הבחור המכושר הזה. והוא כול פעם מאכזב בתחרויות הגדולות עם פשאלות מוזרות.
    אולי שווה להחליף מאמן?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג