הטריאתלט מריו מולה הספרדי ניצח באבו דאבי במסגרת סבב ה-WTS

במסגרת סבב תחרויות הטריאתלון של ה-WTS, התקיימה אתמול באבו דאבי התחרות הראשונה לשנה זו, אשר היתה מרתקת למרות שכוכבי הענף ובהם האחים בראונלי, חבייר גומז וגוון יורגנסון לא התחרו בה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

התחרות אתמול (שבת) באבו דאבי לא כללה כמה מהשמות הגדולים כמו האחים בראונלי, חבייר גומז, וינסנט לואי ובגזרת הנשים גוון יורגנסון אשר העדיפה להישאר באוסטרליה ולהתחרות ולנצח בתחרות בוולונגונג, ולמרות זאת היתה זו תחרות מרתקת.

74206.1

מריו מולה הספרד וריצ'ארד מארי הדרום אפריקאי (בירוק) מתאמנים יחד אצל המאמן ג'ואל פיליאול | צילומסך מהתחרות

עוד כתבות טריאתלון בשוונג

"הדרפטינג הפך ל'מחלה' בעידן הטריאתלון המודרני"
איך עושים טריאתלון של 480 ק"מ ב-48 שעות?
איך זה שארבעת האחים למשפחת הלר עושים איש ברזל?

מריו מולה הספרדי וריצ'ארד מארי הדרום אפריקאי, אשר מתאמנים יחד אצל המאמן ג'ואל פיליאול דורגו במקומות 2 ו-3, כאשר המארגנים משאירים את הספרה 1 כמחווה לזכרו של הטריאתלט לאורן וידל שנפטר מהתקף לב בסוף שנת 2015. השחייה היתה מורכבת מלאפ של 1,000 מטר ועוד לאפ של 500 מטר אשר בסופה יצא מולה לרכיבה בפלטון שלישי ומארי בפלטון השני, לא לפני שעונש זמן של 15 שניות ניתן למולה על כך שלא שם כל הציוד בתיבה ב-T1. הרכיבה מורכבת מלאפ ארוך של 13 ק"מ ועוד 6 סיבובים של 4.5 ק"מ, כאשר המסלול אמנם מישורי אך מאוד טכני וכולל סיבובים רבים. לאחר 22 ק"מ הקבוצות התחברו לפלטון אחד של 60 רוכבים שרכבו יחד מלבד פריצת יחיד של פביאן האיטלקי כ-10 ק"מ לסיום הרכיבה שהעניקה לו יתרון של 13 שניות ביציאה מ-T2.

74206.2

העליונות של מולה בריצה, גם עם עונש הזמן, סיפקה לו את הניצחון השני ברציפות באבו דאבי. פודיום הגברים | צילומסך מהתחרות

יתרון זה לא החזיק זמן רב ומולה פשוט לחץ על הגז ביודעו כי יש לו עוד עצירה והמתנה אכזרית של 15 שניות בקופסת הענישה. ביצוע עונש הזמן חייב להיעשות לפני סיום התחרות והריצה של מולה היתה טקטית ומבריקה. הוא פתח פער של 10 שניות ובחצי המרחק עצר בקופסת הענישה, הסדיר נשימה וראה את מארי, אלרזה וסילבה חולפים על פניו בסערה. כשקיבל את האות הוא פשוט נורה החוצה והגיע אל המובילים תוך פחות מדקה, ישב עליהם קצת, ואז שוב כמו משתעשע בהם הגביר ופירק את הקבוצה. מארי עוד הצליח להחזיק איתו כמעט עד הסוף אבל העליונות של מולה בריצה, גם עם עונש הזמן, סיפקה לו את הניצחון השני ברציפות באבו דאבי, הפעם במקצה האולימפי. מארי מגיע שני, סילבה הפורטוגלי שלישי, פרננדו אלזרה רביעי וגרחלס המקסיקני סוגר את החמישייה.

אבו דאבי

הזנקה עם הזריחה בתחרות באבו דאבי | צילומסך



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג