הטריאתלט אמיתי יונה סיים 7 באליפות אירופה עד גיל 23

החום בהונגריה גרם לקיצור המרחק בתחרות שהפכה לספרינט, אלוף ישראל לשעבר תפס מקום טוב בצמרת. מיקומים טובים גם לרן שגיב ואיתמר אלסטר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אמיתי יונה: "יש לי שאיפה והיא להגיע לריו"
אמיתי יונה: "יש לי שאיפה והיא להגיע לריו"

אליפות אירופה בטריאתלון עד גיל 23 שהתקיימה אתמול (שבת) בהונגריה, היתה אמורה להיות תחרות למרחק אולימפי, ובגלל תנאי מזג אוויר קשים שכללו טמפרטורות גבוהות במיוחד, הוחלט לקצר אותה למרחק הספרינט.

חזר לעניינים. אמיתי יונה (משמאל) | צילום: יאיר בן עמי

עוד כתבות בנושא 
מארי אליאס השיגה קריטריון לאליפות העולם בטריאתלון 
שחר שגיב סיים במקום ה-23 בגביע העולם בהמבורג 
קליפ טריאתלון הנשים 2017 

אמיתי יונה, הטריאתלט הישראלי המתקאמבק לאחר פציעה ארוכה, סיים במקום השביעי בזמן של 56:46 דק', זאת אחרי שהתגבר על זמן איטי יחסית למתחרי הצמרת בשחייה, וצימצם פערים ברכיבה ובריצה ל-5 קילומטרים בה קבע 15:33 דק'. שני ישראלים נוספים היו לא רחוקים ממנו, רן שגיב שסיים במקום העשירי (57:05 דק') ואיתמר אלסטר שסיים במקום ה-11 (57:07 דק'). רועי זוארץ סיים במקום ה-27 בזמן של 59:00 דק'. המנצח ההונגרי, בנקה בישאק, סיים בזמן של 55:54 דק'.

בתחרות לנשים, ליאן ויתקין סיימה במקום ה-16 בזמן של 1:06:22 שע'. המנצחת היתה ג'ורג'יה טיילור בראון הבריטית שסיימה בזמן של 1:01:55 שע'.

בעקבות ההישגים שלהם, גם אמיתי יונה וגם ליאן ויתקין קבעו את הקריטריון לאליפות העולם שתתקיים בספטמבר ברוטרדאם.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג