הטריאתלטים מריו מולה ופלורה דאפי ניצחו בסבב העולמי ביוקוהמה

אלוף העולם הספרדי ניצח בפעם השלישית ברציפות ביפן, אלופת העולם מברמודה שלטה במרוץ מתחילתו ועד סופו. המרוץ לטוקיו 2020 התחיל אבל שחר שגיב לא התחרה הפעם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

התחרות השלישית בסבב העולמי בטריאתלון התקיימה בשבת ביוקוהמה שביפן, והסתיימה בניצחונם של שני הטריאתלטים היציבים והמרשימים ביותר כיום בעולם – מריו מולה הספרדי ופלורה דאפי מברמודה. מולה, שהיה אלוף העולם בשנתיים האחרונות, הפך לטריאתלט הראשון שמנצח שלוש פעמים ברציפות ביוקוהומה. הפעם הוא נהנה משחייה מצוינת שאותה הוא הגדיר כאחת הטובות שהיו לו בקריירה ויצא מהמים 10 שניות אחרי המוביל. באופניים הוא היה יחד עם כל המובילים בדבוקה גדולה מאוד של יותר מ-40 רוכבים. אז נשארה לו הריצה, שבה הוא עבר מאוד מאוד את ג'ייקוב בירת'וויסל האוסטרלי ועם זמן של 29:52 דקות ל-10 קילומטרים הוא לא הותיר לאף אחד אחר סיכוי.

מולה השיג את ניצחונו הראשון העונה וסיים בזמן של 1:44:59 שעה, 41 שניות אחריו הגיע בירת'וויסל ובמקום השלישי סיים ספרדי נוסף, דויד אלאזרה שהיה איטי מהאוסטרלי ב-11 שניות. התחרות ביוקוהמה היתה הראשונה שבה נצברות נקודות בדירוג האולימפי לקראת משחקי טוקיו 2020. בגזרה הישראלית שחר שגיב היה אמור להתחרות שם, אבל לא נסע בסופו של דבר בגלל פציעה שמנעה ממנו לסיים את התחרות הקודמת בסבב בברמודה.

אצל הנשים, פלורה דאפי השיגה ניצחון שני ברציפות בסבב וגם שני ברציפות ביוקוהומה, שהעלה אותה למקום הראשון בדירוג העולמי. דאפי שלטה לגמרי במרוץ כשיצאה ראשונה מהמים ולא איבדה את ההובלה עד לחציית קו הסיום בזמן של 1:53:26 שעה. היא הקדימה ב-33 שניות את קייטי זאפרס האמריקאית, כשנון סטנפורד הבריטית סיימה במקום השלישי (1:54:42 שעה).




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג