הטריאתלון חוזר לחיפה: אליפות ישראל בחצי איש הברזל

לאחר 15 שנים חוזר הטריאתלון לחיפה. אז התקיימה אליפות ישראל בספרינט טריאתלון ובשבת הקרובה שוב אליפות אך הפעם במרחק חצי איש הברזל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר 15 שנים חוזר הטריאתלון לחיפה. אז התקיימה אליפות ישראל בספרינט טריאתלון ובשבת הקרובה שוב אליפות אך הפעם במרחק חצי איש הברזל

מאת:קוסטה רייכלין


בשורה משמחת הייתה לקהילת הטריאתלטים בישראל ובפרט לחובבי תחרויות "איש הברזל" לאור ההכרזה על קיומה של התחרות בחיפה ב 13.10.12. וזאת, יש לציין, לאחר שבוטלו מספר תחרויות משמעותיות בלוח התחרויות השנתי וביניהם אליפות הארץ בחצי איש ברזל בחוף צמח – כנרת עקב בעיות תקציב שנוצרו לאחר אליפות אירופה שנערכה באילת.

האליפות תתקיים בחוף דדו אשר אירח את תחרויות הטריאתלון בעבר בין השנים 1994-1997.

התחרות תהווה את אליפות ישראל למקצה "חצי איש ברזל" ותהווה הכנה עבור משתתפי המקצה המלא  ב "ישראמן אילת". כמו כן יתקיימו מקצי נוער ספרינט אולימפי ושלשות ולמעלה מ 1000 משתתפים כבר נרשמו לתחרות.

מבין כל המועמדים ניתן למצוא את הבולט שבהם- מעמד לניצחון במקצה החצי איש ברזל: תום מרמרלי (בתמונה משמאל) בן ה 25 מהוד השרון מנצח איש הברזל ישראמן אילת 2012.

בראיון עם תום הוא סיפר כי התחיל את ההכנה לפני כ 6 שבועות והוא מגיע בכושר "דיי טוב" לדבריו לאחר שעשה תוצאה מרשימה רק לא מזמן בתחרות איש ברזל בפרנקפורט 9:27:59 שעות.

מרמרלי הודה בראיון ל "כספי סייקלינג" על אופני ה"סטורק" החדשים ומחכה בצפייה דרוכה "לנסות" את הציוד החדש.

כמו כן הוא מוסיף שהתחרות היא רק מטרת ביניים לקראת הישראמן סמסונג 2013 והסיבה שלדעתו רשימת השמות הבולטים בתחום דיי דלילה היא מכיוון שהתחרות באה בטיימינג לא טוב- לאחר קיץ רב של תחרויות בחו"ל ובנוסף- זוהי תחרות חדשה ואנשים לא יודעים למה לצפות.

על דוכן המנצחים סביר להניח כי ימצא את עצמו מרמרלי ליד מיכאל בהר, סגן אלוף ישראל בטריאתלון לקבוצות גיל, בעברו אלוף ישראל לנוער באופניים שרק לאחרונה סיים את טריאתלון גן שמואל במקום ה 3 כללי בתוצאה מרשימה 1:57:48 שעה.

מועמד נוסף לעמוד על הפודיום הנחשק הינו איתי הירש- מנהל תחום הטריאתלון בעולם המים- שחיין עבר שנחשף לטריאתלון לפני כמספר שנים ומאז הספיק להשתתף במספר תחרויות טריאתלון ואיש ברזל בארץ ובעולם וכיום נמנה עם בכירי הטרי אתלטים בארץ בתחרויות המרחק הארוך.

מבין המין היפה – על דוכן המנצחות  הדבר הדומיננטי יהיה כנראה צבע השער הבלונדי מכיוון שהמועמדות לעמוד על דוכן המנצחות הן: אשת הברזל ואלופת ישראל ללא עוררין – נינה פקרמן שרק לפני כשבועיים חגגה 35  וסיימה ביולי האחרון במקום ה 10 באליפות אירופה  במסלול המקצועני לאיש ברזל שנערכה בפרנקפורט.


נינה פקרמן בישראמן סמסונג 2012



במקום השני – אם לא יהיו הפתעות תהיה זאת דורה הלר, אחות במקצועה ממצפה רמון, אשר קבעה תוצאה של 11:48:11 שעות בישראמן סמסונג 2012.

על המקום השליש יהיה מאבק צמוד בין קרן מרץ- עורכת דין חיפאית שויתרה על סובב עמק למען חצי איש ברזל חיפה, לבין אוריין הרץ מהפועל אילת.


דורה הלר בישראמן סמסונג 2012

11.10.2012

כותב שורות אלה הוא חיפאי בעצמו טריאתלט חובב – כולי תקווה
שהתחרות בחיפה לא תהיה רומן חד פעמי של ענף הטריאתלון ושכולנו נזכה לראות
מסורת מתפתחת של טריאתלונים שתעזור להחיות את הספורט בעיר.

קוסטה רייכלין – מאמן אישי. סטודנט לתואר ראשון בוינגייט. וטריאתלט פעיל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג