הזוג המנצח – סבב אליפות העולם בטריאתלון בהמבורג

ה"זוג מנצח" בסבב אליפות העולם בטריאתלון שנערך בהמבורג בסוף השבוע היה ברד קולופלדט ואמה מופאט, ובכך הם משלימים סוויפ אוסטרלי. למרות היעדרם של המדורגים הראשונים, תחרות זו נתנה לנו תקוות רבות לקראת המשך השנה.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ה"זוג מנצח" בסבב אליפות העולם בטריאתלון שנערך בהמבורג בסוף השבוע היה ברד קולופלדט ואמה מופאט, ובכך הם משלימים סוויפ אוסטרלי. למרות היעדרם של המדורגים הראשונים, תחרות זו נתנה לנו תקוות רבות לקראת המשך השנה.

מאת:ניר רייכמן


עילית גברים – קולופלדט מנצח בפעם הראשונה, גומז במשבר

אם תסתכלו בטבלת מנצחי סבב גביע העולם תראו את ברד קולופלדט מדורג כעת גבוה מאוד ברשימה, כולל 4 נצחונות בשנת 2006. את התחרות הראשונה בסבב אליפות העולם סיים במקום השני רק למדליסט האולימפי, וגם זה לאחר שתמונת פוטופיניש הייתה צריכה להכריע.

בהמברוג של השנים האחרונות התרגלנו לראות מזג אויר גשום, שיחד עם המסלול הטכני גרם להרבה התרסקיות, אך השנה זכו הספורטאים למזג אויר מצויין. אנחנו גם זכינו להפתעה קטנה כאשר ברד קולופלדט גבר על אלוף העולם, חבייר גומז, בחלק החזק שלו לאחר תחרות ללא התפתחויות מיוחדות אחרות. גומז, שפתח את התחרות מצויין, התקשה להתאושש מאירועי אליפות אירופה וסיים במקום השישי.

ברד קולופלדט – מנצח עלית גברים
צילום: triathlon.org


אלוף העולם באיש הברזל, כריס מק-קרומק, מתחיל להתרגל למרחקים הקצרים והפגין יכולת טובה בהרבה ממה שהציג רק 4 שבועות קודם לכן באוסטריה. מק-קרומק סיים במקום ה-26, בהפרש של 2:05 דק׳ מהמנצח.

עילית נשים – אמהתלון

3 נציגות אוסטרליות על הפודיום כבר זכינו לראות, אך 3 נציגות אוסטרליות ששמן אמה? זו הפעם הראשונה בהיסטוריה…

האוסטרליות, שיצרו תקוות רבות לאחר השליטה המוחלטת באליפות העולם בבודפשט בשנה שעברה, פתחו את השנה בצורה לא משכנעת, אך לאחר התצוגה אתמול אנו יכולים לסמן אותן מחדש על המפה. תחרות זו מחזירה את "הצבע" לפנים של האוסטרליות ומשאיר כל אחת מהן מעודדת לקראת המשך השנה והמאבק הקשה שצפוי להן עם פאולה פינדליי, שבנתיים פתחה פער בפסגה.

אמה מופאט – מנצחת עלית נשים
צילום: triathlon.org



אמה מופאט ניצחה לראשונה אחרי כמעט שנתיים
, כאשר הניצחון האחרון שלה היה בגמר הסבב ב-2009. לאמה ג׳קסון הייתה זו הפעם הראשונה על הפודיום של אליפות העולם. ״אני שמחה לרוץ עם שתי אלופות עולם ומדליסטיות אולימפיות״ סיפרה ג'קסון לעיתונות. אמה סנווסיל, שסיימה שלישית ובזמן זהה לג׳קסון, הייתה מעודדת מיכולת השחייה שלה (סיימה חמישית את השחייה, כאשר בתחילת השנה סיימה כל פעם כדקה מהראשונות), אך היא הפסידה דווקא בחלק החזק שלה – הריצה. שלושת ה"אמות" היו מאוד גאות להיות חלק מההישג ההיסטורי. לחגיגה האוסטרלית הצטרפה אירנה דנשם שסיימה במקום השביעי.


ניר רייכמןניר רייכמן – מאמן קבוצת טריאתלון גן השומרון




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג