הדרך ל- Tour Transalp 2009

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

הטור טראנסאלפ הוא אחד מאירועי הספורט הגדולים והקשים בעולם לספורטאים חובבים. השנה ייערך הטור טראנסאלפ במשך 7 ימים רצופים בין התאריכים 28.06.09עד 04.07.2009.
600 זוגות ברי מזל (מתוך אלפי זוגות מכל רחבי העולם המנסים להתקבל אליו), יזנקו מהאלפים הגרמניים, לשבעה ימים של עבודה קשה ורצופה. המרוץ כולל כ- 900 ק"מ בתנאי מזג אוויר הפכפכים, כ- 17,000 מטר של טיפוס מצטבר לפסגות האלפים וירידות לעמקים מוריקים, ומסתיים על חוף הים האיטלקי, לא רחוק מהעיר ונציה.
במירוץ מתחרים זוגות רוכבים מכל רחבי העולם, העוברים את חווית הרכיבה המאתגרת יחדיו.
הטור טראנסאלפ לרוכבי כביש יצא לדרך בפעם הראשונה בשנת 2003 ומאז השתתפו בו רוכבים ישראלים בודדים. לקראת טור טראנסאלפ 2009 מתארגנת השנה לטור קבוצה ישראלית של 20 רוכבים, אשר חבריה יתאמנו ביחד למירוץ המפרך במשך 7 חודשים, ויגיעו לטור כמשלחת ישראלית.



טור טראנס אלפ – חובבים ואלופים

בימים אלה מתארגנת הקבוצה הישראלית לטור טראנסאלפ. 20 רוכבים ורוכבות מאושרים, יבטיחו את מקומם בטור ויהיו חלק מנבחרת של רוכבים ורוכבות ישראליים, אשר ישאירו חותמם על המסלול ההררי באלפים.
הטור מתאים לרוכבי ורוכבות אופניים ותיקים, טריאתלטים ואנשי ברזל, המוכנים להתחייב ל- 7 חודשים של אימונים מפרכים, בחורף ובקיץ, בגשם וברוח, כדי להגיע מוכנים לקו הזינוק בגרמניה בסוף חודש יוני 2009.
טור טראנסאפ הוא תחרות שנרשמים אליה בזוגות, ועל-כן אחד מהגורמים החשובים בהרשמה לטור הוא מציאת בן/בת זוג מתאימים לרכיבה במהלך הטור. אנו ממליצים לבחור בני/ות זוג שהחיבור ביניכם יהיה על בסיס חברי, גם מעבר לשעות הרכיבה המשותפות. תקופת ההכנה לטור היא ארוכה וכוללת עליות ומורדות וקשיים שונים שמזמנים לנו חיי היום יום. על כן, בחירה מתאימה של בן/בת זוג, עשוייה להיות קריטית הן לתקופת ההכנה והן לימי הטור עצמו.

20 הרוכבים והרוכבות שיהיו חלק מהקבוצה הישראלית, יקבלו כל אחד ואחת תוכנית אימונים אישית, החל מחודש דצמבר 2008 ועד לטור עצמו בסוף חודש יוני 2009. ייעשה מאמץ להתאים את התוכניות לאופי של כל הרוכבים. כמו-כן תקיים הקבוצה מספר אימונים משותפים במהלך תקופת ההכנה לטור ואף ייעשה מאמץ לקיים מחנות אימון משותפים לחברי הקבוצה.

אנו מציעים לחברי הקבוצה הישראלית שישתתפו בטור טראנס אלפ 2009 חבילה מלאה, הכוללת תוכנית אימונים אישית, עד לטור עצמו, ואת כל הלוגיסטיקות הקשורות לטור עצמו כולל: הרשמה לטור, טיסות, בתי מלון במהלך הטור, הסעות משדה התעופה למקום בו מתחיל הטור ובחזרה לשדה התעופה עם סיום הטור, רכב ליווי במהלך ימי הטור, מאמן וטכנאי אופניים צמודים במהלך ימי הטור, ביגוד קבוצתי אחיד לימי הרכיבה בטור ובעיקר הכוונה, עזרה ופרגון בכל תהליך ההכנה ובימי הטור עצמו.

רוצים לדעת עוד על הטור טראנס אלפ?

1. כנסו לאתר הרשמי של התחרות – וקראו את הפרטים המלאים http://www.tourtransalp.de/englisch/

2. קראו את יומן המסע של הראלי נחמני ודרכו תוכלו ללמוד על התחרות, משלב ההכנות ועד התחרות עצמה – כאן.

3. הכנסו לקבוצת ה"
טור טראנס אלפ
" בשוונגנט, הרשמו, הצטרפו לקבוצה ותרגישו חופשי לשאול את כל השאלות שבראשכן.

4. רוצים לשריין מקומות לקבוצה, שלחו מייל לכתובת [email protected] ונשתדל להענות לבקשתכם.

5. הרשמה לתחרות ופרטים מלאים יפורסמו במהלך חודש אוקטובר.

6. ניתן גם ליצור קשר עם – הראל נחמני בטל – 0506599008



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג