"הדרך לישראמן גרמין" תערוכת רטרוספקטיבה צילומית של הצלם ניר עמוס

תחרות ישראמן גרמין היא לא רק חגיגה לאלפי טריאתלטים למרחק הארוך, אלא גם חגיגה אמנותית של צלם הבית של שוונג, ניר עמוס, אשר יציג בימי התחרות רטרוספקטיבה צילומית תחת השם "הדרך לישראמן"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במסגרת "חג" הישראמן שיתקיים ביום שישי 29 בינואר, תתקיים החל מיום רביעי בערב תערוכת רטרוספקטיבה של צלם הבית של שוונג, ניר עמוס. עמוס, 32, הינו צלם ספורט, אשר העניק לתערוכתו את השם "הדרך לישראמן", עקב בחודשי טרום התחרות, אחרי האימונים הקפדניים של מיטב אנשי הברזל של ישראל והנציח אותם. מטרת התערוכה לדבריו, הינה הענקת במה לתחרות איש הברזל היחידה בארץ מנקודת מבטו בתור צלם ולהראות את תהליך האימונים האינטנסיבי במים, על האופניים ובריצה. עוד מספר עמוס לשוונג, כי חלק מהתמונות הספיקו להתפרסם עד כה גם באתרים עולמיים וזכו לאהדה רבה. כל המצולמים שלקחו חלק בתערוכה הינם משתתפים פעילים בתחרות ישראמן גרמין 2016 במרחק חצי איש ברזל (113) ובמרחק איש הברזל המלא (226). לתערוכה מוזמנים קהילת אנשי הברזל, משפחותיהם וצלמים שונים מחו"ל שבאים לתעד את התחרות.

התערוכה תוצג כאמור במלון ספורט ותושק החל מיום רביעי, יומיים לפני הזינוק לישראמן גרמין.

DI3A7625

"השתקפות של קפיצה". המצולם אוהד סיני (ליחצו להגדלה) | צילום: ניר עמוס

זינוק לישראמן

"זינוק לישראמן" (ליחצו להגדלה) | צילום: ניר עמוס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג