האלתרמנים מנצחים באשדוד

ביום שישי האחרון זכתה העיר אשדוד לארח את אליפות הארץ בספרינט טריאתלון, אירוע זה שילב בתוכו גם את אליפות צה"ל בדואתלון, החיילים התחרו במרחק הספרינט. התאומים שחזרו רק השבוע מהונק-קונג, הוכיחו שוב כי אין להם עדיין מתחרים בזירה המקומית. ניר רייכמן מדווח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביום שישי האחרון זכתה העיר אשדוד לארח את אליפות הארץ בספרינט טריאתלון, אירוע זה שילב בתוכו גם את אליפות צה"ל בדואתלון, החיילים התחרו במרחק הספרינט. התאומים שחזרו רק השבוע מהונק-קונג, הוכיחו שוב כי אין להם עדיין מתחרים בזירה המקומית. ניר רייכמן מדווח

מאת:ניר רייכמן


אחרי האליפות בשנה שעברה בה הצליח רון דרמון להישאר צמוד לאלתרמנים עד שלב הריצה, ואחרי הישג שיא באליפות העולם בה סיים במקום ה- 16, היו שציפו לקרב צמוד יותר.

האלתרמנים ששולטים בטריאתלון הישראלי משנת 2001, לא הותירו לאף אחד סיכוי החל מהפתיחה, הם יצאו ראשונים מהמים מעט לפני רון דרמון ויונתן אולשנסקי, פער שגדל עד דקה בסיום האופניים, ריצה נהדרת של שניהם שהוכרעה בספרינט, הסתיימה בניצחונו של רן שעצר את השעונים על 52 דקות ו- 44 שניות, דן סיים 3 שניות אחריו. השניים בשלבי הכנות מתקדמים לקראת אליפות ישראל שתיערך באילת בחודש הבא כחלק מתחרות של הסבב הארופאי.
שלישי סיים רון דרמון שניצח כצפוי במקצה הנוער, רון סיים 2:11 דקות, אחרי התאומים. יונתן אולשנסקי, חניכם המוכשר של רן ודן, סיים במקום השני, והראה שהוא גם יודע לרוץ וסיים 1:10 דקות בלבד אחרי רון.

בנשים ניצחה פאני בייסרון בזמן של 1:03:19 שעות. לבייסרון עוד לא מלאו 18 והיא הוכתרה גם כאלופת הנוער. פאני כזכור היא היחידה שהשיגה את הקריטריון לאולימפיאדת הנוער. לאחר 3 דקות בדיוק סיימה ליטל ברנשטיין ומיד אחריה סיימה חוה גרו עם זמן הריצה המהיר ביותר בין הנשים.

אצל הילדים נשקל בתחילה לבטל את קטע השחייה בשל גלי חוף חזקים, ולבסוף הוחלט לקיים את התחרות כמתוכנן.

תוצאות סופיות

בגברים
ראשון רן אלתרמן ממכבי תל אביב 52:44
שני דן אלתרמן ממכבי תל אביב 52:47
שליש רון דרמון מלהבים 54:55
 
בנשים
ראשונה פאני בייסרון מעמותת ליאור ראשל"צ 1:03:19
שניה ליטל ברנשטיין ממונטום 1:06:19
ושלישית חוה גרו מהפועל ירושלים 1:06:53

אליפות צה"ל בדואתלון 
מאות חיילים הגיעו לאליפות, חלקם דקות ספורות לפני הזינוק. מספר חיילים שמוכרים לנו גם מעולם הטריאתלון הכתיבו את הקצב ויצרו תחרות איכותית.
בין הגברים ניצח אלעד שרעבי שעד לפני מספר שנים היה מהחזקים בנוער, אלעד שחזר להתאמן לאחרונה נראה בכושר מצוין. במקום השני סיים גל תיכון שטיפס מקום אחד מהשנה שעברה. ושלישי סיים בר פוגל, אלוף ישראל לנוער לשנת 2006 ו- 2007 שחוזר אט אט לכושרו. בין החיילות ניצחה ירדן חן.

צילום/איגוד הטריאתלון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג