טרגדיה אולימפית: האלופה האולימפית הצרפתייה נהרגה בהתרסקות מסוק

השחיינית קאמיל מופה, שניצחה במשחה ה-400 חתירה בלונדון 2012, היתה על אחד משני מסוקים שהתנגשו אחד בשני במהלך צילומים לתכנית ריאלטי בארגנטינה. בתאונה נהרגו בסך הכל 10 אנשים ועוד שני ספורטאים אולימפיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
האלופה האולימפית נהרגה בתאונת מסוק
האלופה האולימפית נהרגה בתאונת מסוק

בצרפת המומים ממותה הטראגי של קאמיל מופה, האלופה האולימפית מלונדון 2012 בשחייה ל-400 מטרים חתירה. מופה נהרגה בתאונת מסוק במהלך צילומים של תכנית הריאלטי "הישרדות" בארגנטינה. הוועד האולימפי הישראלי שלח היום (רביעי) את תנחומיו לצרפתים, שלמעשה מתאבלים על שלושה ספורטאים אולימפיים שנהרגו באותה תאונה. פרט למופה היו אלה המתאגרף אלכסיס ואסטין (מדליסט ארד מבייג'ינג 2008) והשייטת פלורנס ארטו.

הספורטאית האולימפית נהרגה בתאונת מסוק

הוועד האולימפי הישראלי שלח את תנחומיו. קאמיל מופה | צילום: WIKIMEDIA COMMONS

מופה, בת 25 במותה, היתה אחת השחייניות הצרפתיות הבכירות בשנים האחרונות. היא פרצה לתודעה הבינלאומית באליפות העולם ב-2011 כשזכתה במדליות הארד במשחי ה-200 וה-400 חתירה, והגיעה לשיאה במשחקים האולימפיים בלונדון, שם ניצחה במשחה ה-400 חתירה וקבעה שיא אולימפי כשבמקביל סיימה שניה במשחה ה-200 חתירה. לפני קצת יותר מחצי שנה הודיעה מופה על פרישתה מספורט מקצועני, מה שאפשר לה להתפנות להרפתקאות אחרות כמו למשל השתתפות בתכנית ריאלטי בדרום אמריקה.

מופה ושני הספורטאים הצרפתים נהרגו יחד עם 7 אנשים נוספים באותה תאונה שהיתה למעשה התנגשות בין שני מסוקים. אגב, שחיין צרפתי נוסף שהיה בצילומי התכנית אך למזלו נשאר על הקרקע הוא אלאן ברנאר, לשעבר שיאן העולם במשחי הספרינט 50 ו-100 חתירה.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג