דרמה במוקדמות בריו, החותרת הפראלימפית מורן סמואל לא עלתה לגמר

החותרת הישראלית, מורן סמואל, אלופת העולם בחתירה אקדמית, הפסידה היום (שישי) במקצה המוקדמות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אכזבה מרה: החותרת הישראלית, מורן סמואל, אלופת העולם בחתירה אקדמית, נוצחה היום (שישי) במקצה המוקדמות, ולא עלתה לגמר. סמואל, שנחשבה עד היום לפייבוריטית לזכייה בזהב בריו, תתחרה מחר (שבת) במקצה ההזדמנות האחרונה (14:30 שעון ישראל), ותנסה להעפיל לגמר. היא תצטרך לסיים בין 2 הראשונות מתוך 5.

82648.1

"זו אכזבה, נתתי הכל" | צילום: IGOR MEIJER

דרמה אדירה התחוללה סמוך לקו הסיום 1,000 המטרים. לאחר שהישראלית פתחה את המרוץ חזק, ואף הובילה על כל 5 המתחרות. אז פרצה הסינית, לילי וואנג, קדימה והשוותה אל סמואל. שתי הסירות נשארו צמודות חרטום אל חרטום עד לקו הסיום והשופטים נזקקו לפוטו-פיניש על מנת להכריע מי הזוכה. להכרעת השופטים, היתה זו וואנג שחצתה את הקו, בהפרש של ס"מ בודדים, בזמן של 5:21.04 דק'. סמואל שנייה בזמן של 5:21.36 דק', רק 3 עשיריות השנייה מהכרטיס לגמר.

החותרת מורן סמואל החלה את דרכה כחותרת ב-2010 ומתאמנת מאז במרכז דניאל לחתירה שבירקון. היא עלתה בהדרגה בזירה העולמית, סיימה חמישית בלונדון 2012, ובשנת 2014 כבר הוכתרה כסגנית אלופת העולם. באליפות העולם האחרונה שנערכה בצרפת, הביסה סמואל את כל מתחרותיה וכבשה את התואר. היא הגיעה למשחקים, כאמור, כמועמדות מובילה לזכייה בזהב, אך לאחר הכישלון היום, אולי צריך להנמיך ציפיות.

עם עלייתה חזרה לרציף, אמרה: "זו אכזבה, נתתי הכל. הסינית חדשה בענף, ופרצה היום חזקה מאד. לא צפיתי אותה נכון. אני מתכוונת לנוח היטב עד מחר, ולעשות מה שצריך כדי להעפיל בכל זאת לגמר הגדול ביום ראשון, ולחזור לישראל עם מדליה". את סמואל מלווה המאמנת האיטלקייה, פאולה גריזטי.

הצמד ראובן מגנאג'י ויוליה צ'רנוי, המדורגים במקום השמיני בעולם, יעלו גם הם על המסלול מאוחר יותר הערב, ויתחרו בסירה זוגית מעורבת משוט כפול. צ'רנוי לפני כניסתה לסירה הבוקר: "מרגישה מצוין, מתרגשת, סוף סוף זה קורה – עבדנו כל כך קשה, חיכינו לרגע הזה. רעבים, רעבים למים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג