דרור פקץ' ראשון במשמר העמק

דרור פקץ’ מנצח את המרוץ הראשון של העונה במשמר העמק. פקץ’ סיים בזמן של 1:33:32 שעה לפני הבלגי יעקבס. בשבוע הבא יקחו השניים חלק במרוץ שיתקיים בבארי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


דרור פקץ' מנצח את המרוץ הראשון של העונה במשמר העמק. פקץ' סיים בזמן של 1:33:32 שעה לפני הבלגי יעקבס. בשבוע הבא יקחו השניים חלק במרוץ שיתקיים בבארי

מאת:מערכת שוונג


לתחרות שנערכה במזג אוויר חורפי במיוחד וכללה 9 הקפות של 3 ק"מ בתנאי בוץ קשים ביותר הגיע הרוכב הבלגי ג'ודי יעקבס, בעבר חבר נבחרת בלגיה ומקום שלישי במדינה. הבלגי הגיע לתקופת אימונים בישראל בעקבות מזג האוויר הקשה השורר באירופה. תקופה בת שבועיים והוא מתארח אצל דרור פקץ'. כבר בפתיחה ניתן היה לראות שקבוצת החוד כוללת ארבע רוכבים –ג'ודי יעקבס, דרור פקץ', עידן שפירא ועודד דנון.

 

ג'ודי ופקץ' שיתפו פעולה והצליחו להתנתק מהשניים האחרים כבר בתחילת ההקפה השלישית תוך שהם מושכים אחד את השני ומדרבנים אחד את השני לשמור על הקצב.

בהקפה האחרונה נכנס פקץ' ראשון לקטעי הירידות החלקים לפני הבלגי והצליח לפתוח פער של כמה מטרים, בעליה האחרונה לקו הסיום הפער עמד על 6 שניות וכך נשמר עד הסיום. פקץ' סיים בזמן טוב של 1:33:32 שעה, במקום השני סיים הבלגי יעקובס עם 1:33:38 ש' ובמקום השלישי עידן שפירא.

"הייתי מאושר לנצח את התחרות הראשונה של העונה. פתיחה ברגל ימין זה תמיד טוב" אמר בסיום פקץ', שפותח עונה חמישית בקבוצה האמריקאית סובארו גרי פישר. "היה לי יום לא כל כך טוב וניסיתי להיכנס לקצב ואני שמח שזה הצליח. העובדה שג'ודי רכב איתי עזרה לי מאוד כי אנחנו מכירים שנים וחברים טובים. כל אחד ידע מה היתרון והחיסרון שלו על מסלול כזה ולכן התאמנו את עצמנו לפי זה ולפי המסלול שהיה אירופאי לחלוטין. זאת תחרות ראשונה ויש לי עוד הרבה עבודה, אני רחוק מאיפה שאני רוצה וצריך להיות. המטרה הייתה לבדוק את מצבי ואני שמח שזה הסתיים עם ניצחון".

הבלגי ג'ודי יעקבס הוסיף, "תמיד כיף לחזור לישראל, זה אומנם לא המזג אוויר לו ציפיתי אבל הבטיחו לי שזה ישתפר בקרוב. דרור רכב טוב ואני הייתי כבד מהטיסה שנחתה בלילה שלפני המרוץ. הייתה לי עדיפות בעליות אבל לו בירידות ולכן הוא הכריע את התחרות בקטעים הטכניים בסוף." בשבוע הבא יתחרו השניים במרוץ השני של העונה בקיבוץ בארי.

תמונות / נח ברוך וירון מיכאלי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג