דעות || אריק אופיר מסביר מדוע יבחר ביובל חץ לתפקיד יו"ר איגוד הטריאתלון

אריק אופיר שמכיר את יובל חץ מימים משותפים בחיל הים, מאמין בלב שלם שהוא האיש המתאים להיבחר לכהונה נוספת ומסביר למה הוא כל כך מתרשם מהישגיו כיו"ר האיגוד בשנים האחרונות. מסכימים? חושבים שונה? הגיבו ושתפו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כאיש ים החל משרותי הצבאי ודרך שנים רבות לאחר מכן, אני יודע שאנשי ים הם זן מיוחד. אלו אנשים שיודעים לעבוד ולחיות בצוות, להקשיב, לשמוע ולקבל דעות ובסוף גם לקבל החלטות, לפעמים גם החלטות קשות, אבל מעל הכל אנשי ים יודעים שאין באפשרותם לקבוע את כיוון הרוח, אך הם חייבים להתאים את המפרשים, כך שגם אם הדרך תהיה ארוכה יותר עדין הם יובילו את הספינה שלהם ליעד.

חברי הטריאתלון הישראלי בחירותת 2016

וכזה הוא יובל חץ, איש ים, מפקד, חבר, שותף לדרך, איש צוות, טריאתלט בכל רמ"ח איבריו, אדם שאוהב את הטריאתלון, אחד שתורם מזמנו וממרצו בהתנדבות למען כל אחת ואחד מאיתנו הטריאתלטים, אחד שהספינה שעליה הוא מפקד כיום היא הטריאתלון הישראלי והוא יודע להוביל אותה ליעד בכל מזג אוויר. אבל מעל הכל יובל הוא איש עשייה!

כיו"ר איגוד הטריאתלון יובל הוביל את איגוד הטריאתלון לעידן של פריחה, הן בתחום החובבני והן בתחום התחרותי-הישגי. הוא הצליח להגדיל את כמות החברים באיגוד ב-50% בשלוש שנים בלבד, להביא לשגשוג בתחרויות הטריאתלון ולעלייה ניכרת בכמות המשתתפות והמשתתפים, דווקא בתקופה שבה המשתתפים מתחרים יותר מבעבר במרחקים ארוכים הן בריצה והן בטריאתלון בארץ ובעולם.

יובל הקים תשתיות חדשות עבור הספורטאים התחרותיים והצליח לייעל את המסגרות הקודמות, להרחיבן, ולהביאן להישגים גבוהים מתמיד. הוא יצר קשרים מצוינים ברשויות המקומיות, עם משרד הספורט, איגודי ספורט אחרים בארץ, איחוד הטריאתלון האירופאי ואיחוד הטריאתלון העולמי. הוא דחף וקידם את ענף הטריאתלון ופילס את מעמדו לצמרת הספורט הישראלי גם בתקופה שבה אירועי ריצה הפכו למגה-אירועים והקטינו את החשיפה ותשומת הלב. כיו"ר עם חזון ועם יכולת הוא פעל למשוך את הענף כלפי מעלה לאורך כל הדרך ועם מבט אל מעבר לאופק.

אין לי ספק שכולנו (גם אלו שלא תומכים ביובל) רואים את ההישגים של איגוד הטריאתלון ואת השינוי העצום שעבר בשלוש השנים האחרונות ומרגישים יותר מתמיד גאווה להיות חלק ממשפחת הטריאתלון הישראלי.

לאחר 10 שנים בהם שימשתי כחבר הנהלת עמותת חיל הים, מ"מ יו"ר העמותה ויו"ר ועדת סיוע ורווחה, לאחר שנים בהם שימשתי כיו"ר קבוצת כדורגל של מעל ל-100 ילדים ובני נוער ששיחקו בליגות של ההתאחדות לכדורגל, וכמי שמגיע מהמגזר העסקי, אני יודע שאנשים כמו יובל הם האנשים הנכונים על מנת להוביל ולעמוד בראש איגוד הטריאתלון הישראלי.

כאשר יובל פנה אלי על מנת להתמודד לוועד המנהל של האיגוד לא הייתי צריך לחשוב יותר מכמה דקות על מנת להבין שעם האיש הזה אני רוצה להוביל ביחד את הטריאתלון הישראלי בשנים הבאות. יובל ללא ספק הצליח לא רק להיות יו"ר מצוין לאיגוד, הוא גם הצליח לאסוף חבורה נפלאה של אנשים וטריאתלטים מצוינים מכל רחבי הארץ ולבנות את רשימת "הטריאתלון הישראלי" שמציגה את מועמדותה להנהלת האיגוד.

אז למה לבחור ביובל חץ ליו"ר האיגוד? כי את העשייה הזו חייבים להמשיך! אז למה לבחור בלבנת פרקר, אהוד דנציגר, אסנת ארבל, דודי רוקח, מלכי אלון, יעל לוונשטיין ואריק אופיר לוועד המנהל?  כי הטריאתלון הישראלי שייך לכולנו וביחד ניתן וצריך להמשיך את העשייה.


המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • שרון הגיב:

    מספיק עם הסיסמא: קידם את הספורט ההישגי.
    מזה שנים, הספורט ההישגי מומן אך ורק ע"י ההורים. זה מובן וברור כיוון שתמיד אמרו לנו שהמדינה לא תומכת בטריאטלון. מה רבה היתה התדהמה כשהתברר שיש כסף, אבל תחת מעטה סודיות, מידור, התנשאות והתנהלות לא תקינה, נווט הכסף למי שיובל חשב שמגיע לו. מה שיובל עשה זה זלזל ללא הפסקה בהורים, דרש מהם במכתבים מכוערים להתרחק מהילדים בזמן תחרויות,דרש מהם להשתתף בתחרויות בחול בכדי שיוכלו להשאר בנבחרת, אבל לא מימן גם כשהיה צריך לממן (אליפות העולם לדוגמא).
    די עם הסיסמא " יובל חץ קידם את הספורט ההישגי". האמת היא שהספורט ההישגי התקדם מאוד בזכות ילדים ונוער מוכשרים, חרוצים, והורים שמוכנים להגיע עד לקצה העולם בשביל הילדים שלהם. הספורט ההישגי התקדם למרות יובל!!!!

  • Goodbye הגיב:

    חבל על חבורת אנשים טובים שהולכת עם מועמד לא מתאים. למה לא המשיכו עם חץ חברי הנהלה מהעבר? שחררו את חץ לדרכו ותמשיכו בדרככם בלעדיו.

  • אחד הגיב:

    אריק אופיר – אתה מבייש את עצמך, כמו כל תומכי חץ.
    אחרי כל הפרסומים של מר חץ אתה לא מתבייש לתמוך בו?
    מה שהוא כתב על שרה צלח ואתה תומך בו?
    זה מעיד עלייך.

    1. אריק אופיר הגיב:

      שמי אריק אופיר ומה שמך ״אחד״ ?
      בכל מקרה מר או גב׳ ״אחד״ מעולם לא פגעתי בך ולא עשיתי לך רע אז מה זה מעיד עליך לכתוב כך עלי ? (-:
      לא כועס ואשמח לשמוע ממך ישירות מה כואב לך גם אם תכתוב/י לי בפרטי

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג