דן ורן אלתרמן מסכמים חודש באירופה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:דן ורן אלתרמן



בתאריך 0385, יצאנו למחנה אימונים בגובה בפונט-רומא אשר בצרפת.
הצטרפנו למאמננו הניו זילנדי ולנבחרות הונג-קונג וניו זילנד, והתאמנו איתם.
בנוסף אלינו שהו והתאמנו במקום נבחרות טריאתלון מפורטוגל, לוקסמבורג, שוויץ, ספרד וגרמניה. במשך תקופה זו יצא לנו להתאמן, להכיר ולהתחבר עם הספורטאים הבכירים ממדינות אלו בינם סטפן ווקוביץ (גרמניה), מקום שני באולימפיאדת סידני 2000, וללמוד מהם דברים חדשים.
המחנה ארך כשלושה שבועות, בסופו התחרינו בשתי תחרויות ITU EVENT, אחת בבולגריה והשניה ביוגוסלביה.

טריאתלון סופיה – בולגריה
ב-830 התחרנו בסופיה שבבולגריה. לתחרות זינקו כ-60 ספורטאים. קטע השחיה נערך באגם, וכלל שתי הקפות של 750 מ'. את קטע השחיה סיים דן עם הקבוצה הראשונה כאשר אחיו, רן, מאחוריו בכ-30 שניות. קטע האופניים כלל 7 הקפות שבתוכם עליה של כ-900 מ' עם 6% שיפוע. לאחר הקפה אחת שתי הקבוצות הראשונות התחברו ואת קטע האופניים סיימנו קבוצה גדולה של 20-25 ספורטאים. מסלול הריצה כלל 5 הקפות של 2 ק"מ יחסית מישוריים.
דן סיים את המסלול כשהוא מדורג במקום 10 עם זמן ריצה של 33:14 כ-1:40 דק' מהראשון, ובכך לראשונה בתולדות הטריאתלון הישראלי צבר ניקוד בסבב העולמי (למעט מירב תרשיש שסיימה במקום 9 במסגרת סבב גביע העולם באיטליה 1998, ובעוד תחרות ביגוסלביה שסימה במקומת 3-5, ועליהן זכתה בנקודות). רן סיים במקום ה-17 כ1:50 אחרי דן.


דן ורן אלתרמן – בים

אליפות הבלקן – יגוסלביה
כשבוע לאחר מכן ב- 96 זינקנו לאליפות הבלקן באיבנציה שבסרביה (יגוסלביה).
זינקנו כ-55 ספורטאים. קטע השחיה בוצע באגם בטמפרטורה של 18 מעלות, כך ששחינו עם חליפות. השחיה כללה 3 הקפות. לאחר השחיה נאלצנו לבצע קטע ריצה של למעלה מ-300 מ' על אדמת כורכר (לאחר השחיה הנחנו זוג נעליים נוסף). את קטע השחיה סיים דן עם הקבוצה הראשונה ולאחר ההחלפה יצא ראשון לרכיבה. רן יצא מהמיים כ-20 שניות אחריו.
מסלול הרכיבה כלל 4 ק"מ מישור, 6 ק"מ עליה עם 6 עד 10 אחוז שיפוע, 8 ק"מ ירידה תלולה ועוד כ-5.5 הקפות של כ6 ק"מ כ"א. סך הכל הרכיבה 50 ק"מ.
דן נשאר עם הקבוצה הראשונה במשך כל העליה ובמהלך הירידה שני רוכבים לפניו התרסקו, דבר שגרם לו להאט ולפספס את שלושת הרוכבים הראשונים. רן ביחד עם כ-10 רוכבים נוספים הדביק את דן שנאלץ לרכב לבדו כשתי הקפות. את קטע האופניים סיימנו כ-2 דק' אחרי הראשונים.
מסלול הריצה כלל 7 הקפות. דן סיים במקום השישי ורן במקום השמיני. דבר שהקנה לנו ניקוד בשנית.
אירגון התחרות היה גרוע. זמן הזינוק נידחה בשעה לאחר שהאוטובוס לאגם איחר, מדידת המרחקים לא היתה מדוייקת, במספר הקפות בריצה לא היה מים ועדיין אין פירסום תוצאות מדויקות.
אך דבר זה לא פגם בשמחה על הישגינו כך שחזרנו הביתה עייפים אך מרוצים.
מימון
הנסיעה, מחנה האימון והתחרויות לא הייתה יכולה לצאת לפועל ללא עזרתם של חברת פולאר – אשר עזרה בכרטיסי הטיסה, והפועל ירושלים (האגודה שלנו) – שמימנה את השהיה שלנו במחנה ובשתי התחרויות.


דן ורן אלתרמן – ביבשה

מה בהמשך?
אנו מתכוננים כעת לתחרות נוספת שתערך ב-920 בקרואטיה. תחרות זו נכללת כ ITU EVENT וכוללת ניקוד.
לאחר תחרות זו נחזור לארץ לכ-5 שבועות של הכנה שבסופם נתחרה ב 1022 באלניה שבטורקיה ובסוף חודש אוקטובר אנו מתכננים לטוס לניו-זילנד למחנה אימונים בגובה כהכנה לאליפות עולם שתערך שם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג