אלמונים ירו על מכוניתה של חנין ראדי שיזמה מרוץ בשיתוף נשים

חנין ראדי שהקימה קבוצת נשים בטירה ונאבקה כדי לארגן את מרוץ טירה הראשון קיבלה איומים לאורך הדרך, אבל היריות על רכבה לפנות בוקר גרמו לה להפסיק לחלום. "היתה לי הרגשה שזה יקרה", היא מספרת לשוונג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דינה של מאמנת ריצה בטירה: יריות על הרכב
דינה של מאמנת ריצה בטירה: יריות על הרכב

לפני קצת יותר מחודש דיווחנו בשוונג על דחייתו של מרוץ טירה, שהיה אמור להתקיים בפעם הראשונה בתחילת אפריל. הסיבה לדחייה היתה כוונת המארגנים לאפשר גם לנשים להתחרות במרוץ, והמידע המודיעיני שקיבלה המשטרה על כוונתם של גורמים איסלאמיסטים קיצוניים לנסות ולפגוע בנשים שישתתפו בארוע.

דינה של מאמנת ריצה לנשים בטירה: יריות על הרכב

חלון מכוניתה של חנין ראדי שנוקב ביריות | צילום: באדיבות חנין ראדי

אז דובר על דחייתו של המרוץ עד להערכות מחדש של המשטרה, ושני המאמנים המקומיים שהתכוונו לארגן אותו, חנין ראדי וסאמר חאסקיה, הצהירו שיעשו הכל כדי לקיים את הארוע ההיסטורי. אבל למרבה הצער, האלימות ניצחה בסופו של דבר את הספורט העממי בטירה שבמשולש.

ראדי, שהקימה קבוצת נשים גדולה מאוד בטירה בניגוד לרצונם של גורמים מסוימים אבל בתמיכת העירייה, הזדעזעה הבוקר (שני) כשיצאה מביתה לחניה הפרטית וראתה שמכוניתה הפרטית מחוררת כתוצאה מיריות. "האמת שבזמן האחרון היתה לי תחושה שדבר כזה יכול לקרות. כבר הרגשתי את זה ברגע שהחליטו לדחות את המרות אבל לא קבעו מיד מועד חדש. כל הזמן שמעתי רחשים ולכלוכים על מה שיקרה אם אני אעז לארגן את המרוץ הזה בטירה. כבר לפני שבוע סאמר חאסקיה אמר לי שיש שמועות כל כוונה לפגוע בי ואמר לי שאנחנו צריכים לוותר על כל זה. ממה שאני מבינה עכשיו, גם לא רוצים שאני אפילו אאמן את הנשים בתוך המגרש בטירה. אז החלטתי להפסיק לאמן בטירה. ירדתי בזה כי מדובר בכאב ראש גדול מדי לי ולבני משפחתי. מי שתרצה להתאמן איתי מחוץ לטירה מוזמנת כמובן.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • שלומי הגיב:

    פשוט נוראי. מקווה בשביל חנין והקבוצה שלה, שימשיכו לרוץ.
    היה נחמד לשמוע גינויים גם מאלה, שממהרים לגנות מרוצים במקומות מעוררי מחלוקת לכאורה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג