דיאנה ויסמן עם שיא אישי חדש ב-100 מ' וקריטריון לאליפות אירופה בברלין

דיאנה ויסמן רצה 100 מ' בצרפת ב-11.48 שנ' וקבעה את הקריטריון לאליפות אירופה בברלין. עם שיפור של 11 מאיות לשיאה האישי, ויסמן כעת שנייה רק לאסתר רוט-שחמורוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

דיאנה ויסמן קבעה אתמול (שבת) שיא אישי בתחרות בעיר פוטואז ששוכנת בפאתיה הצפוניים של הבירה הצרפתית פאריס. שיאנית ישראל לנערות ניצחה בתחרות בתוצאה 11.48 שנ', שיפרה את שיאה האישי ב-11 מאיות השנייה וקבעה את הקריטריון להשתתפות באליפות אירופה שתיערך בתחילת חודש אוגוסט בברלין. ויסמן טיפסה למקום השני בטבלת כל הזמנים, שנייה רק לאסתר רוט-שחמורוב, תוך שהיא עוקפת את אירינה לנסקי ובתה אולגה שמגלה אף היא שיפור משמעותי ביכולתה, אחרי שקבעה בריצת המוקדמות באותה תחרות 11.79 שנ' המהווה את תוצאת השנה עבורה. ויסמן קבעה במוקדמות 11.49 שנ', אולם זה היה עם רוח (3.7+) מעל התקנית להכרה בשיא או לקביעת קריטריון. אולם כאמור, בגמר, היא תיקנה ואף קבעה תוצאה מהירה יותר.

מרחק 3 מאיות מאסתר רוט-שחמורוב. דיאנה ויסמן | צילום: טיבור יגר

גם גל קדמון שמרה על יציבות, לאחר שלפני שלושה ימים, בגמר ה-100 מ' באליפות ישראל לנערות היא קבעה 11.81 שנ', הערב, במוקדמות, היא רצה 11.83 שנ'. דניאל פולסטר קבעה במוקדמות 12.11 (2.0) ושיפרה את שיאה האישי ב-3 מאיות השנייה. באותה תחרות יפעת זליקוביץ' קפצה לרוחק 5.80 מ'.

כניסתה של דיאנה ויסמן למשלחת הישראלית לברלין הגדילה אותה לשמונה משתתפים, מתוכם חמש אתלטיות: ויסמן (100 מ'), לונה צ'מטאי סלפטר (5000 ו-10,000 מ'), אדווה כהן (3000 מ' מכשולים), חנה מיננקו (קפיצה משולשת), מרגריטה דורוז'ון (הטלת כידון); דונלד בלייר-סנפורד (400 מ'), גירמה אמרה ומארו טפרי (מרתון).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג