דיאנה וייסמן סיימה עשירית באליפות העולם ב-100 מ'

באליפות העולם באתלטיקה בקאלי שבקולומביה סיימה הספרינטרית הישראלית במקום העשירי וציינה כי המקום העשירי מכובד מאוד ושהיא מאוד גאה בהישג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דיאנה וייסמן

דיאנה וייסמן עשתה היסטוריה בתחום הריצות בכלל וריצות הספרינט בפרט בישראל, אחרי שדורגה עשירית באליפות העולם לקדטים באליפות העולם ב-100 מ', שיאנית ישראל לקדטיות ולנערות קבעה 11.79 שנ' וסיימה במקום הרביעי במקצה חצי הגמר הראשון (מתוך שלושה).

דיאנה וייסמן

דורגה עשירית באליפות העולם לקדטים. דיאנה וייסמן | צילום: ג'ירו מוצ'יזוקי

התוצאה שהיתה איטית ב-4 מאיות בלבד משיאה האישי, אותה קבעה באליפות ישראל, דירגה אותה במקום העשירי (שתי אתלטיות היו שותפות למקום השמיני). למעשה, ניקולה דה-ברויין הדרום אפריקנית שסיימה עם 11.73 ווייסמן היו שתי האתלטיות הראשונות אחרי שמיניית הגמר, מהן, מאוחר יותר, זכתה קנדיס היל האמריקנית (בת 16) בתואר העולמי עם שיא אליפות חדש (11.08).

מכל אחד משלושת מקצי חצי הגמר עלו שתי הראשונות, אליהן הצטרפו שתי המפסידות המהירות. לאחר המקצה השני תוצאתה של דיאנה היתה עדיין בין שתי המפסידות המהירות, אלא שבמקצה השלישי האתלטיות שסיימו במקומות 4-3 קבעו תוצאה מהירה יותר, ומהן עלתה אחת לגמר. העולה השמינית לגמר היתה קשיה בוורלי קוואדוו הגרמניה שהקדימה את וייסמן וסיימה שלישית במקצה שלה.

"ההתרגשות היתה עצומה. נתתי את כל מה שהיה לי. אני מרגישה שעשיתי הכול כדי לייצג בכבוד את עצמי, את משפחתי, את העיר שלי, האגודה שלי, ומעל כולם את ארצי", סיכמה ויסמן את הופעתה ב-100 מ', "לצערי זה לא הספיק לגמר, אבל גם המקום העשירי מכובד מאוד ואני מאוד גאה בהישג".

צילום עמוד הבית: טיבור יגר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג