דור הטריאתלטיות עולה ומשתבח

לא כל יום רואים מפגש כמו זה שהיה בטריאתלון הנשים, ספורטאיות מנוסות לצד ספורטאיות שהחלו להתאמן רק לפני חודש במסגרת אימונים פתוחה או לבד, הוכיחו שטריאתלון הנשים ממשיך להביא אליו ספורטאיות איכותיות. ניר רייכמן עם נקודה חשובה לספורט הישראלי 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


לא כל יום רואים מפגש כמו זה שהיה בטריאתלון הנשים, ספורטאיות מנוסות לצד ספורטאיות שהחלו להתאמן רק לפני חודש במסגרת אימונים פתוחה או לבד, הוכיחו שטריאתלון הנשים ממשיך להביא אליו ספורטאיות איכותיות. ניר רייכמן עם נקודה חשובה לספורט הישראלי 

מאת:ניר רייכמן


פאני בייסרון וגילי רייכמן מסיימות במקום הראשון והשני בהתאמה לפני אלופת ישראל נינה פקרמן ואלופת ישראל לשעבר, שני בלוך, שניצחו בתחרות זו 5 פעמים ביחד. עדיין מוקדם לקבוע, אך צירוף זה של הספורטאיות הותיקות שעדיין מראות יכולת מעולה לצד הצעירות שרק הולכות ומשתפרות, יצר תחרות מעניינת ביותר בטריאתלון הנשים כאשר לריצה יצאו 4 הבנות בתוך 50 שניות פער אחת מהשניה.

האירוע משך לתוכו הרבה פרגון ותמיכה מצד המשתתפות והצופים, ולא פחות חשוב היה עדוד הנשים להתחיל לעסוק בספורט בצורה עקבית. הספורט הנשי זקוק לדחיפה הן מבחינה תקציבית והן מבחינת חשיפה והכוונה. במקביל למפעל זה מתקיימים מספר פרויקטים אשר מטרתם דומה, אך כל היופי באירוע זה הוא התמיכה בכל אישה בכל גיל ובכל רמה.

עד לפני מספר שנים כמות הנשים הייתה כזו שהיה קשה למלא את הפודיום בחלק מהקטגוריות, היום המצב טוב בהרבה. אחרי הרבה שנים של מתיחות בצמרת טריאתלון הנשי אנו רואים פרגון בין שתי הטריאתלטיות הצעירות, "כל הכבוד לפאני, היא מאוד מוכשרת ומאוד השתפרה, זה נותן לי מוטיבציה להוציא מעצמי יותר," אמרה גילי רייכמן לאחר שסיימה את התחרות. כולנו היינו רוצים לראות בכל תחרות פלוטון נשים מנצחות שיקבע סיום בשניות בודדות.
 

יש עתיד לטריאתלון הישראלי 

הרבה נערות חזקות משתתפות בתחרויות השונות וכולן רוצות להיות שם על הפודיום המנצחות הכללי של טריאתלון נשים. בשנים עברו מצאו את עצמן הרבה נערות מוכשרות מחוץ למשחק מסיבות שונות, אך הפעם גילי ופאני מקוות שימשיכו להתחזק ולהשתפר וליצור תחרות איכותית וצמודה יותר, "התחרות הזו תורמת לכולנו," אומרת פאני.

פרגון והנאה לא מנוגד לתחרותיות ובאירוע הזה אנו יכולים לראות את זה בצורה הברורה ביותר, אומנם כל אחת רוצה לנצח, אבל "כל אחת מנצחת". במידה ונראה הרבה פרגון ותמיכה בין מתחרים וכולם ישאירו את התחרותיות לזירת התחרות, כולם ירוויחו מכך.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג