דואתלון פתח תקווה נובמבר 2002

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מירי רוזנפלד



העיר פתח תקוה הצליחה לארגן את הדואתלון הראשון שלה בהצלחה רבה.
שטח הכינוס נערך בדשא הספורטן. מהשעה 6:30 התחילו לזרום טריאתלטים לאיזור. תהליך הקליטה היה מהיר, כך שנשאר זמן פנוי רב עד הזינוק שחל באיחור.
זינוק מקצה הילדים תוכנן ל 7:00 אך התעקב בכחצי שעה.
משתתפי הספרינט התקבצו לאיזור הזינוק בזמן שתוכנן ל 8:00 וצפה בבלאגן של המקצה העממי שכלל בוגרים מהאיזור וילדים. כנראה שלא הובהר מסלול הריצה וגרם לחלק לקצר בחצי המרחק במסלול הריצה.

למרות הזינוק המאוחר של הספרינט, 8:30, מזג האויר היה לטובתנו. לפני הזינוק, רוני רצבי דאג להסביר מספר פעמים את מסלול הריצה כך שלא יהיה בלבול כמו במקצה העממי.
מי שבא לעודד ולצפות נהנה מהתחרות שכן מסלול הריצה תוכנן בצורת המספר שמונה ובאופניים הרוכבים חלפו 6 פעמים במסלול, כך שנראנו הרבה בתחרות.
מסלול הריצה היה מישורי. עבר בקטע קטן לאורך רחוב זבוטינסקי ושם זכינו ל"עידוד" אם בקללות ואם בצופר מצד הנהגים הזועמים שנאלצו להמתין לפתיחת הכבישים, שטענו שלא פרסמו מראש. תחנות מים היו כל ק"מ ובשפע, הסימון היה מסומן היטב.
מסלול האופניים היה כמו רכבת הרים עם כמה עליות וירידות קלות של מחלפים. סה"כ 3 סיבובים קצרים ומהירים מאוד עם היתר לדרפטינג.
המסלול היה צר מכדי להכיל תחרות עם דרפטינג ובמזל לא היו נזקים גדולים. רוחב המסלול דומה ברוחבו הצר למסלול באילת וצריך לחשוב על דרך למנוע תאונות. אולי ע"י קונוסים.
בסיום קיבלו המשתתפים חולצה, מים, סנדויץ לבחירה.

טכס הסיום התחיל בשעה שצויין והפעם היה שינוי לטובה שצריך ללמוד לקח לקראת האליפות באילת. חלוקת הגביעים התחילה בחלוקה לראשונים וראשונות כללי. כך שכולם ראו מי הם הזוכים וכיבדו אותם.

בבוגרים זכה מקום ראשון שי פיפמן, שהרגיש כמו באימון החלפות
במקום השני אורי זילברמן, למרות שהיה חולה הגיע ולא ויתר על הניקוד בסבב. מקום שלישי גולן אוליאל.
בבוגרות מקום ראשונה סבטלנה בכמנד. מקום שני נינה פקרמן.מקום שלישי גלי גינגולד.
בנוער מקום ראשון יובל ברק. מקום שני עופר ורד. מקום שלישי עידו שגב.
בנערות מקום ראשון עינת שלו. מקום שני ענבל הבר. מקום שלישי דנה שטיינברג.
בסה"כ כל הכבוד לעיר פתח תקוה זוהי התחלה טובה להמשך.

הכותבת הינה טריאתלטית פעילה והשתתפה בתחרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג