דואתלון אגמון החולה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יריב זרביב




ביום שישי הקרוב, ה-2 לחודש מאי, יתקיים דואתלון אגמון החולה בו צפויים לקחת חלק כ-800 רוכבים בכל הגילים,500 חיילים אשר שירתו עם נופלים ועוד 10,000 מבקרים. הדואתלון המאורגן על ידי עמותת "אתנו לנצח" שמה לה למטרה להנציח את זכרם של הבנים






במלחמת לבנון האחרונה נפלו חמישה חיילים מאזור הגולן ואצבע הגליל, הרן לב ממעין ברוך, דן ברוייר מבית הילל, נמרוד שגב מראש פינה, דודו עמר ולירן סעדיה מקרית שמונה. חמישתם אהבו והיו פעילים בתחום הספורט ומטרות האירוע היא הנצחתם, ביסוס התחרות כאירוע שנתי משלב בתוכו את הרוח הצעירה שבגליל והגולן, ושיקום הקהילות ופריחתן, הן חברתית וכלכלית.

עמותת "איתנו לנצח" שמה לה למטרה להנציח את זכרם של הבנים מהגולן ואצבע הגליל אשר נפלו במלחמת לבנון השנייה. "מחשבה רבה הוקדשה לדרך ההנצחה וחשוב שדרך ההנצחה תמשך לשנים רבות", אומרים בעמותה ומוסיפים, "חשוב לכולנו לקיים אירוע עם עשייה ופעילות ספורטיבית מהנה ובריאה לכל קבוצות הגיל ולכל המשפחה. אגמון החולה ממוקם במרכז האזור והיותו מרכז לשימור הטבע והעצמתו מבטא את רוח החיים בגליל עכשיו ולעתיד".

הדואתלון יתקיים באגמון החולה ב – 2.5.08, יום שישי הקרוב. המסלול יהיה משולב (אופניים וריצה) ויכלול מסלול תחרותי ומסלול עממי.

  • מקצים תחרותיים – במסגרת ובחסות איגוד הטריאתלון
  • מסלולי אופניים עממיים לאורך הירדן המקורי – לכל הגילאים
  • מסלול אופניים לחיילי היחידות
  • תחנות הפעלה למשפחות לאורך המסלול העממי – ברוח הטבע ולהנצחת בנינו
  • יריד אומנים תושבי הגליל
  • טקס הענקת גביעים בנוכחות ראשי המועצות, נציגי צה"ל ובמשפחות

על פי הצפי של ראשי האיגוד ישתתפו השנה כ – 800 רוכבים בכל הגילים ולפי סוגי התחרות. כמו כן, ישתתפו גם כ – 500 חיילים מהגדודים בהם שרתו הבנים, ועוד כ – 1,000 איש שירכבו במסלול העממי. מהניסיון שנצבר מהשנה שעברה אנו מעריכים שיהיו עוד כ – 10,000 איש שיבואו לצפות ולהשתתף בהפעלות שיהיו במקום.






מכיוון שאחת ממטרות העמותה היא לחזק את הקהילות של הגליל, חשוב לקשור גם את הקהילה העסקית לפרויקט. לכן, העמותה פונה לעסקים המקומיים שיצטרפו לפרויקט שאותו העמותה מתכוונת לקיים ולפתח כל שנה.

פרטים נוספים:

www.itanu.co.il



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג