ג'פרי קירוי ניצח במרתון באליפות העולם באתלטיקה

אלוף מרתון בוסטון החזיר את השליטה הקנייתית במרתון במסגרת אליפות העולם וניצח את טימראט טולה האתיופי; גרמה אמרה הישראלי סיים במקום ה-62
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'פרי קירוי רץ מרתון קנייתי

יומה השלישי של אליפות העולם באתלטיקה בלונדון נפתח היום עם ריצת המרתון לגברים שיצאה לדרך ב-11:00 שעון מקומי, כשהמסלול היה מורכב מ-4 הקפות של כ-10.5 קילומטרים במרכז העיר. קרוב לחצי המרחק זה הפך לקרב בין שני רצים משתי מעצמות – ג'פרי קירוי הקנייתי שהוא אלוף מרתון בוסטון וטימראט טולה האתיופי שניצח השנה במרתון דובאי.

אחרי 6 שנים קניה חוזרת לפודיום במרתון, ועוד למקום הראשון. ג'פקי קירוי | צילום: Erik van Leeuwen

בלטו בהעדרם הקנייתים אליוד קיפצ'וגה ו-וילסון קיפסאנג שבחרו להתכונן השנה למרתון ברלין. אבל הקנייתים יכולים להיות מרוצים, כי לראשונה אחרי 6 שנים אז זכה אבל קירוי באליפות העולם, לא היה שום רץ קנייתי אפילו על הפודיום במעמד הזה. והפעם, ג'פרי קירוי שאיבד את ההובלה באזור הקילומטר ה-32, חזר להוביל כמה קילומטרים לאחר מכן ודהר לבדו בדרך לניצחון בזמן של 2:08:27 שעות. טולה סיים במקום השני אותו הוא כמעט איבד לאלפונס סימבו מטנזניה. בסופו של דבר האתיופי סיים ב-2:09:49 שתי שניות לפני הטנזני כשקאלום הוקינס הבריטי סיים רביעי.

שני רצים ישראלים השתתפו במרתון הזה. גרמה אמרה, שעשה את הקריטריון לאליפות במרתון טבריה האחרון שהיה הראשון שלו, סיים במקום ה-62 בזמן של 2:26:37 שעות. שהוא רחוק מאוד משיאו האישי.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג