ג'ינג'י מסיים להקיף את העולם על אופניים

אחרי 1458 ימים, 42 ארצות, 6 יבשות, 66,000 ק"מ וחלום אחד גדול עד אופניים, מגיע לסיומו סיפור המסע הגדול ביותר שנעשה אי פעם ע"י ישראלי. רועי סדן (ג’ינג’י) מסיים את המסע הגדול מכולם – מסביב לעולם באופניים ומי עדן יוזמת עבורו פעילות חגיגית.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחרי 1458 ימים, 42 ארצות, 6 יבשות, 66,000 ק"מ וחלום אחד גדול עד אופניים, מגיע לסיומו סיפור המסע הגדול ביותר שנעשה אי פעם ע"י ישראלי.
רועי סדן (ג'ינג'י) מסיים את המסע הגדול מכולם – מסביב לעולם באופניים ומי עדן יוזמת עבורו פעילות חגיגית.

מאת:שטרן אריאלי יח"צ


רועי סדן (ג'ינג'י) רוכב האופניים הידוע , שהקיף את העולם כשהוא רכוב על אופניו, חצה יבשות ועבר מסע בן 4 שנים, מגיע לישראל, כדי לסיים את מסעו העולמי. כשהוא שוב רכוב על אופניו מגיע ג'ינג'י  לנקודת הסיום של מסעו ונקודה זו היא הסמלית מכולם – רכיבה בירושלים ששיאה הסיום של כל המסע- בכותל המערבי.


רועי ג'יניגי (צילום ארז גיבורי)


המסע בירושלים יסכם את מסעו המרגש בן 4 השנים סביב העולם. זהו אחד המסעות הקשים, המרתקים והמיוחדים ביותר שנערכו אי פעם, ודאי ע"י ישראלי. לאורך כל המסע, ובכל המדינות  נשא סדן בגאווה את דגל ישראל על אופניו וכן שימש כשגריר של רצון טוב של ישראל, וכמפיץ מסר של אחווה ושלום ברחבי כל העולם. את המסע הארוך, אשר הוא החל בהיותו בן 26  הוא מסיים אותה בימים אלה, כשהוא בן 30, בוגר ב-4 שנים עם חוויות של עשרות שנים.

מי עדן, לקחה על עצמה לפני 4 שנים, לתמוך בג'ינג'י ובמסעו מעורר ההשראה. לאחר שליוותה אותו לאורך כל העולם, יוזמת מי עדן, הפנינג סיום רכיבה לכבודו של ג'ינג'י ברחבי ירושלים.

רועי ג'יניגי (צילום ארז גיבורי)



מי עדן קוראת כאמור, לרוכבי אופניים, מקצועיים וחובבים כאחד, להצטרף אל ג'ינג'י בהפנינג רכיבה של הקילומטרים האחרונים של המסע וליצור יחד דבוקת רוכבים עוצמתית ברחבי העיר. האירוע יתקיים ביום ד' 14.9 בירושלים. התכנסות בגן אמיל בוטה (ליד מלון המלך דוד) בשעה 17:00 ורכיבה קבוצתית אל הכותל ובסיומה טקס יחודי לכבוד ג'ינג'י. את הפעילות תפיק חברת "לה-פייסטה".

המסע של רועי "ג'ינג'" סדן לווה בבלוג שהוא עצמו כתב מדי שבוע באתר שוונג-
ג'ינג'י מקיף את העולם



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג