גוון יורגנסן סיימה רק במקום הרביעי באליפות ארצות הברית בחצי מרתון

האלופה האולימפית בטריאתלון, שעשתה הסבה למרוצי כביש, לא הצליחה להשיג פודיום בפיטסבורג וסיכמה: "אני עוד צריכה ללמוד איך לרוץ את המרחקים האלה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עושה רושם שהמסע של גוון יורגנסן אל ההשתתפות במרתון במשחקים האולימפיים בטוקיו יהיה קשה במיוחד. האלופה האולימפית בטריאתלון מריו 2016, שעשתה הסבה לריצות כביש לאחר שילדה, השתתפה אתמול (ראשון) באליפות ארצות הברית בחצי מרתון שנערכה בפיטסבורג.

הפעם, בניגוד לריצת 10,000 מוצלחת על מסלול בחודש שעבר, יורגנסן לא הצליחה להחזיק בקצב של המובילות וסיימה במקום הרביעי בזמן של 1:10:58 שעה. 54 שניות לפניה הגיעה המנצחת, אלפין טוליאמוק, קנייתית לשעבר שהתאזרחה בארצות הברית והיא גם האלופה האמריקאית ב-10 ק"מ ובמרוצי שדה. היא הקדימה בשלוש שניות את שרה הול שהיא האלופה האמריקאית במרתון מ-2017. רושל קאנו סיימה שלישית בזמן של 1:10:49 שעה.

יורגנסן סיכמה את האליפות שלה ואמרה: "אני די מאוכזבת מהמקום הרביעי. כל זה עדיין חדש לי ואני צריכה ללמוד טוב יותר איך לרוץ את המרחקים האלו.

במרוץ לגברים הנהל מאבק צמוד במיוחד בין שלושת הראשונים כשהמנצח היה בסופו של דבר כריס דריק בזמן של 1:02:37 שעה, שהקדים בשנייה אחת את פרקר סטינסון. אנדרו קולי סיים שלישי בזמן של 1:02:40 שעה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג