גוון יורגנסן ניצחה בקלות בריצת 10,000 בסטנפורד

האלופה האולימפית בטריאתלון עשתה לא מכבר הסבה לריצה למרחקים ארוכים לקראת טוקיו 2020 ובתחרות המסלול בקליפורניה היא ניפצה את שיאה האישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גוון יורגנסן, האלופה האולימפית בטריאתלון, כבר הודיעה שהיא מתכוונת לעשות בקמפיין האולימפי טוקיו 2020 הסבה לריצה למרחקים ארוכים עם דגש על מרתון. לפי התוצאות שלה מסוף השבוע, אפשר להבין שהיא נמצאת בדרך הנכונה.

עוד כתבות בנושא
גוון יורגנסן חזרה להתחרות ושיפרה שיא אישי ב-5,000
יורגנסן: רציתי להיות אלופה אולימפית, אבל החלום היה להקים משפחה 
יום היסטורי לאתלטיקה הישראלית באליפות העולם בחצי מרתון 

יורגנסן התחרתה בריצת 10,000 מטרים במסגרת תחרות הזמנה בסטנפורד, וניצחה בזמן של 31:55.68 דק', כשהיא מקדימה את אלופת המכללות בריצות 3,000 ו-5,000 באולם קריסה שוויצר. אגב, שיאה הישראלי של לונה צ'מטאי למי שמעוניין להשוות הוא 32:43.89 דק'. בתחרות בסטנפורד שוויצר נותרה מאחור כשנותרו יותר מ-1,500 מטרים לסיום והקרב היה בין יורגנסן לבין קארי דימוף.

בסופו של דבר יורגנסן הקדימה אותה ביותר משתי שניות, ושוויצר סיימה שלישית עם 32:00:55 דק'. בסיום התחרות התייחסה יורגנסן למאמנה החדש ג'רי שומאכר: "אני ממש שמחה להתאמן אצלו, ואסירת תודה שהוא קיבל אותי". על התוצאה שהשיגה אמרה: "הייתי רוצה לרוץ מהר יותר, אבל ככל הנראה מדובר בתהליך וכרגע המטרה שלי היא לנצח. עשיתי את זה ביחד עם שיא אישי, אז כנראה שאין לי מה להתלונן".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג