גדול שחקני הכדורמים האמריקאים יעביר השתלמות בארץ

טוני אזבדו שכיכב במשחקים האולימפיים ב-2008 ובליגה האיטלקית, יחבור לגדי הדר בסדנה בת יומיים בוינגייט המיועדת לשחקנים בני 9 עד 17
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כדורמים
כדורמים

טוני אזבדו, גדול שחקני הכדורמים האמריקאים בכל הזמנים, יגיע בחודש הבא לארץ כדי להעביר סדנת כדורמים יחד עם קפטן נבחרת ישראל בכדורמים גדי הדר. השניים היו בעבר יריבים בתקופה שבה שיחקו בליגת המכללות האמריקאית. הסדנה, המיועדת לשחקני כדורמים בגיל 7-19, תתקיים בבריכת וינגייט בתאריכים 16-17 במארס. בנוסף, אזבדו יעביר ביום שישי ה-16 במרץ השתלמות למאמני כדורמים.

טוני אזבדו היה הכוכב של הנבחרת האמריקאית שזכתה במדליית הכסף האולימפית במשחקי בייג'ינג 2008 ובמשחק הפתיחה מול סין הבקיע חמישה שערים. אחרי שסיים את לימודיו במכללות הוא עבר לשחק באופן מקצועני בליגה האיטלקית והפך לאחד מ-10 שחקני הכדורמים בעלי השכר הגבוה בעולם.

בהמשך הקריירה שלו הוא שיחק בקבוצות במעצמות הכדורמים קרואטיה ומוטנגרו, ובמשחקים האולימפיים בלונדון 2012 הוא היה קפטן הנבחרת האמריקאית, שסיימה במקום השמיני.

גדי הדר הוא לא רק קפטן נבחרת ישראל ושחקן פעיל בהפועל גוש זבולון. הוא גם מאמן ועוסק בהעברת סדנאות לקידום מצוינות בכדורמים לילדים ונוער. בעברו זכה עם מכללת USC באליפות המכללות בארצות הברית, ושיחק בקבוצות הכדורמים הגדולות בארץ כמו גם בקבוצה הגרמנית אסלינגן.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג